Suliba.
Es a 2 között csak a nyariszünet döntött.
Egyértelműen munka.
Ha általános/középiskolát értünk a suli alatt, akkor mindenképp, a munkában tisztelnek és következetes dolgokat csinálok, illetve kimehetek szarni, amikor kell, ihatok, amikor kell. Középiskolában mindenbe belepofáztak. Ha így próbálnának itt is mikromenedzselni, rég felmondtam volna.
Egyetem-munka összehasonlításban nehezebb a kérdés, mert egyetemre szerettem járni, viszont akkor is inkább a munkát mondanám, mert azt nem kell hazavinnem. Egyetemista koromban minden hétvégén tanultam, sok estém ment el készüléssel. Munkában ha itthon foglalkozom vele akár csak fél órát pluszban, jóformán megtapsolnak.
"Suliba vagy munkába mennél szívesebben?"
Suliban dolgozom. Tanár vagyok. :)
Munkahely függő.
A mostani munkahelyem jobb mint az iskola.
De volt olyan melóm, aminél sírtam örömömben szeptember elsején, hogy vége a rémálomnak és kezdődik az iskola....
Munka.
Ha olyan munkád van, amit szeretsz (vagy legalább jó vagy benne), akkor a franc se kívánja vissza a sulit. Fixen vannak szabadnapjaim, munkaidőn kívül nem kell leckét írnom meg tanulnom, meg semmi, ha mégis több a meló, mint amit adott idő alatt meg tudok csinálni, azt kifizetik. Ja, és fizetnek az egészért. Ha nem tetszik a rendszer, vagy csúnyán néz rám a főnök, akkor pedig felállhatok, és kereshetek másik munkát. Ugyanígy, mikor nem tetszett, hogy egész nap ülök, és monoton feladatokat végzek, akkor felálltam, és kerestem a személyiségemhez jobban passzoló munkát, ahol lehet sétálgatni, emberekkel foglalkozni, minden nap más. Most suliban ezt mikor tehettem volna meg? Oké, iskolát lehet váltani, de mindegyikben ugyanazt csinálod. Órán ülsz, kussolsz, magolsz meg leckét írsz. Munkából ezerféle van, szerintem nincs olyan ember, aki ne tudna kiteljesedni valamelyikben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu