Volt már veled bunkó buszsofőr, eladó, ügyfélszolgálatos, vagy bármi hasonló ember? Elmesélnéd a sztorit?
Bementem egy hárombetűs ékszerüzletbe. Karórát szerettem volna zálogba adni, mivel a hálózat ezzel is foglalkozik. Platinaszőke eladó hölgyemény zavartan topogott bumfordi topánkájában, zavart tekintettel érdeklődött tőlem, hogy ékszerüzletbe miért karórát hozok.
Kiinvitáltam a hölgyet az üzlet elé, a saját üzletükre szegetett plakáthoz, majd minden segítséget megadva elnavigáltam a honlapjuk főoldalára is, hogy egy néhányperces átolvasás útján informálódni álljon módja a saját munkahelye által biztosított lehetőségekről.
"Úgy tűnik, ilyen szolgáltatást mégis árulunk." — (???) — mondta bizonytalan hanglejtéssel, majd közölte: "Akkor megkérdezem a Lacit."
Laci meg is érkezett, nagy értékű karórámat kiragadta a kezemből, majd szemére nagyítót erősítve kezdte vizsgálni a tárgyat. "Húszezret tudok felajánlani, mert kopott és törött." — mondta Laci a makulátlan allapotú karóra láttán, úgy, hogy a szeme sem rebbent, és nem amiatt, mert akadályozta volna ebben a nagyítóüveg.
Döbbent tekintettel érdeklődtem, hogy netán átverés van-e a dologban, de a Laci minden kétséget eloszlatva bizonygatta, hogy ilyen leharcolt karóráért ennél többet nem tud adni, még örülhetnék inkább, hogy egyáltalán beveszi, az érdeklődésemet pedig válaszra méltatja.
Tudtukra adtam, hogy ezzel a "leharcolt ócska szarral" most ebben a percben átsétálok a szomszédos üzletbe, és szakvéleményt fogok kiállíttatni (Budapest, belváros...) Közöltem, hogy ha a szakértői bizonylat az itt állítottakkal nem vág egybe, akkor jogi intézkedést helyezek kilátásba.
...
Egy az üzletben jelenlévő hölggyel karöltve feljelentést tettünk, az üzletet öt napig nem láttam kinyitva aztán.
Nem olyan régen, két, vagy három éve.
Csak nem te voltál a Platinaszőke csoda, a Laci, vagy a hölgy, akivel anno felléptünk ellenük? :D
Helyi papírboltos eladók, illetve könyvesboltosok szoktak régen bunkózni a vevőkkel. Flegma stílus, emberek kibeszélése (általában bolt elhagyása után) és hasonlók. Viszont mégis inkább egy biztonságiőr ugrott be a kérdésről.
Egyik barátnőmmel mentünk a drogériába szüleinek ajándékot nézni, csakhogy befelé menet besípolt a lopásgátló. Egy nő igyekezett ki vásárlás után, mi meg ugye be. De a biztonságiőr csakis velünk, kettőnkkel volt elfoglalva és az egész bolt szeme láttára ki-, besétáltatott minket a boltba, megjegyzéseket ejtegetve. Nagyon megalázó volt, még majdnem az iskolatáskánk is kipakoltatta velünk.. De amúgy egyszer sem sípolt utána, és aznap addig egyikünk sem volt boltban, suliból egyenest mentünk oda.
Avia benzinkút kézi mosója, három állásos, két szélső foglalt így a középsőbe beállok. Pénzt bedobom, majd szépen elkezdem mosni a kocsit, tiszta sampon már, ezért a magasnyomású elmosásra váltok. Folyamatosan elment a nyomás, 5 másodpercig volt, leállt, 10 másodpercig semmi, majd megint megy valameddig. Átszóltam a mellettem lévőkhöz, hogy nekik megy-e rendesen, ők nem tapasztaltak semmit. Kipróbáltuk azt is, hogy ők nem nyomták a mosópisztolyt direkt, hátha a szivattyú nem bírja a hármat egyszerre hajtani, de nem az volt a gond. Közben persze a bedobott pénzem az ugye "ketyeg", mert nem elhasznált vízre, hanem időre megy a dolog... Igyekeztem abban az időben, mikor volt nyomás leöblíteni a kocsit, de nem lehetett, 600 Ft még volt bent a gépben, azt otthagytam, bementem a kútra szólni, hogy valami nem oké a középső mosóval. Csaj a pultban nem is értette, miről beszélek... Visszakérdezett, hogy mi az, hogy a középső mosóban? Mondom neki, akkor a második állás. Néz rám. Balról a második, jobbról a második, kettes állás, második, középső. Folytatom, hogy az a probléma, hogy nem állandó a víznyomás a magasnyomású elmosás programnál, a két szélsőben ilyen hiba nincs. Oda is dobtam be pénzt? Nem, nem dobtam be oda pénzt, akik épp ott mostak kocsit, megkérdeztem tőlük. Hátulról előre jön a kolléganője, szünetről, mosdóról, tökmindegy, látja, hogy gond van, beszáll a beszélgetésbe. Megkérdezi mi a gond, elmondom neki is. Hát ezt senki nem jelezte még... Visszakérdeztem, hogy akkor ez azt jelenti, hogy nem lehet hibás. Nem, nem ezt jelenti, csak megjegyezte. Mondom nekik, hogy 1000 ft-ot dobtam be, kb. 400 Ft-ot mostam el, a pénz még mindig ketyeg. De miért hagytam ott? Sóhajtottam és mondtam, mert nincs nyomás a magasnyomású elmosás programban, azért. Visszakérdez az első nő, hogy most én mit várok mégis? Mert a pénzt nem tudják visszaadni, mert nem biztos, hogy annyit dobtam be, amit mondtam. Meg ők biztos, hogy nem tudják megszerelni...
Mondtam nekik, hogy nem vagyok fillérb.a.s.z.ó. meg nem ezen akarok nyerészkedni elhihetik, de akkor hagyjuk az egészet a p.i.c.s.á.b.a., tegyenek ki egy k.u.r.v.a. táblát vagy akármit, hogy s.z.a.r. a második állás a mosóban, hogy más ne s.z.o.p.j.a be. Majd kimentem.
Pont akkor járt le az utolsó 10 forint, az egyik srác pont akkor fejezte be, kérdezte mi volt, mondom semmi, és ezt szó szerint értse. 😀 A segítőkészség vagy megértés legkisebb jelét se mutatták. Ketten voltak, de egyikük se jött ki ellenőrizni, hogy tényleg gond van vele. Még meg is értem, hogy nem adhatnak vissza pénzt, mert semmilyen számlát, nyugtát nem ad a gép. Amibe most belegindolva, hm, kicsit fura.
Beledobtam még 200 ft-ot, a cseppmentes öblítéssel leöblítettem a habot a kocsiról aztán mentem dolgozni. Pedig kultúrált módon reklamáltam, csak a végén csattantam fel meg káromkodtam, mikor eldöntöttem, hogy elengedem a dolgot.
Régi kérdés, friss sztori:
Én már néha helyre teszem ezeket, mert némelyik azt hiszi, ő szarta a spanyolviaszt és beszélhet így egy egyébkén normális emberrel.
Mindenki stresszel, én is stresszelek, mégsem pálya mással bunkózni ilyenkor, tehát pont leszarom a problémáját, ha egyszer dolgozni kell. :D
Szóval közel volt a záróra, de láttam, hogy még bent voltak 1-2-en a pénztárnál fizetni. Vicc a sztoriban, hogy óvszerért rohantam be, azt amúgy se szívesen veszek, ha sokan vannak bent.. Önkiszolgálónál becsipogott az egyik termékem, ezerszer használtam már, tudom, hogy működik. Vissza akartam vonni a terméket, de eladóra kellett miatta várjak. Jött a nő olyan fejjel, mint aki a halálba kíván kb. Mosolyogva hangosan(!) köszöntem, és még mondtam is, hogy bocsi. Nem köszönt vissza (ez a halálom, legbunkóbb dolog, amit tehet valaki) aztán úgy beszélt velem, mint egy hülyével, hogy mi az hogy csipogott. Mondom ember, nem tudom, fura hangot adott ki, mikor lehúztam a terméket, nem szokott ilyen lenni, ezért vissza akartam vonni. De ő ezt nem érti, milyen hang meg miről beszélek?? Mondom jó hagyjuk, köszi. Aztán pofát vágva elment, azt hittem a hajánál fogva rántom vissza, hogy holnap mesélek róla az üzletvezetőnek, aztán majd utána tanul egy kis jó modort.. Azért az eszem megáll ilyenen. Mert ha valaki bunkó lenne vele megértem, de így..?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!