Kommentálhatja a pénztáros, hogy miket vettél?
Hát szólj vissza valamit xD
Az ilyen szituációk tökéletesek gyakorolni az efajta beszélgetést.
Csak vigyázól a többiek egészségére. Félsz, hogy megeszik előled mindet. Készűlsz a téli álmodra kell a cukor. Ne vedd a szívedre a dolgot inkább poénra. Kit érdekel egy idegen véleménye xd
Nem semmi köze hozzá...
Ha jópofa, akkor nem kell megsértődni rá.
Volt hogy dec 30 -án mentem egy halom takarító szert venni. Előttem utánam mindenki nagy mennyiségű édességet, rágcsát piát virslit vett. Mondja nekem a pénztáros, hogy azért pihenjek is kicsit :)
Eldöntöd hogy figyelmen kívül hagyod, vagy vissza beszólsz neki.
Sajnos Magyarország azt hiszik ha savanyú cukorba harapott akkor mások kedvét is tönkre kell tenni. Ha van menjél automata kasszához, vagy mond el neki hogy kb semmi köze hozzá. Mond hogy annyira édesszájú vagy hogy csomagolásostól fogod megenni...
Ha megyek valahova vagy valami okból én is sok édességet veszek biztos nem tárném ha rosszalló megjegyzéseket tennének. nekem csak poénkodni szoktak ha én indítom a beszélgetést ha nem akkor nem szólnak semmit csak hogy ennyi meg annyi viszont látásra...
Eladó szakmám van, és nem. Nem kommentálhatjuk hogy mit vett az adott vevő. Ha ő betáraz 8 sikoaítót meg 5 xxl condomot akkor is max fejben jegyezném meg, hogy "valakinrk jó napja lesz".
Nem hozhatjuk kellemrtlen helyzetbe a vásárlót. Ha igen, kérd a vásárlók könyvét és nyugodtan tegyél panaszt.😊
Ugyanezt a példát akartam írni, mint a 4-es. :D Egyszer bejött egy pasi a drogériába egyik péntek délután, levett a polcról 3 nagy lila tubusos D.rex síkosítót, kb. 10 csomag 12 db-os óvszert, meg 4-5 rezgős-bizsergetős péniszgyűrűt. A pénztáros kolléganőnél fizetett, mosolygott rá, a kolléganő visszamosolygott, kacsintott a pasinak egyet és azt mondta neki: "További szép napot és jó hétvégét!" ;Dp A faszi vette az adást. :)
De amúgy sértő módon semmiképpen sem tehet megjegyzést az eladó/pénztáros arra, hogy mit vásároltál. Kisebb poénok még talán beleférnek, de ez is elég rizikós, mert sosem lehet előre tudni, hogy melyik vevő lesz a poénra is vevő. Rosszul is elsülhet a dolog, nem éri meg kockáztatni.
Nekem olyanra volt példám, hogy a pénztáros nő megjegyezte, hogy "Hú de szép ez vagy az az áru, vagy hú de jó az ára. Van még belőle a polcon, nem tudja? Mert ha van, akkor én is visszamegyek és veszek belőle magamnak/családnak." De ez nyilván más, ez nem sértő megjegyzés, ez inkább semleges vagy a vásárló ízlését dicséri. Ha sértő vagy tolakodó megjegyzést kapsz, panaszt tehetsz ellene. (Bár kérdés, hogy megéri-e bosszankodni miatta vagy egyszerűen csak megjegyzed magadban, hogy bunkó volt és továbbállsz.)
A sok édességre mondhattad volna azt is, hogy nem lesz cukorsokk, mert nem egyszerre eszed meg, hanem beosztod szépen apránként egyesével. Vagy azt, hogy nem egymagadnak veszed, hanem sok embernek. És akkor leszáll rólad. De mondjuk magyarázkodni sem épp a legjobb, amikor így belemásznak az ember személyes terébe. Nekem van olyan bolt/gyógyszertár meg egy bank is, ahová ezért nem járok, mert túl tolakodóak, személyeskedők a pénztárosok vagy banki ügyintézők.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!