A szüleimmel kanapét szeretnénk vásárolni ezért, szétnéztünk ma egy közeli üzletben. Tetszett az egyik kanapé, de amikor realizálódott az ára a szemünk előtt.. hát volt szemforgatás. Drága volt. Szegények vagyunk, így kicsit olcsóbb után kutattunk. Közben elkószálódott a tekintetem egy hálószoba bútorra. Annak is elég magas ára volt. Apukám megjegyezte, hogy nagyon drága. Az ott dolgozó eladó szóvá tette, ha drága akkor lehet másik üzletbe menni. Az arcán látszódott a lenéző tekintet.
Én nem tudom hova tenni ezt a gesztust. Én recepciósként dolgoztam 2 évig és megfordult nálam nagyon sok ember, de soha nem beszéltem volna így velük. Aki drágának vélte a szoba árát vagy egy termék árát azzal nem beszéltem lekezelően. Elmagyaráztam, hogy miért kerül ennyibe, és hogy mit funkcionál.
2021. ápr. 12. 18:53
1/9 anonim válasza:
Sajnos ilyenek az emberek.. Vannak akiknek rossz napjuk van és másokon töltik ki. Illetve aki lenézi a szegényebbeket, fogalma sincs róla milyen mikor kevés a pénz, nincs honnan át érezze. Sajnálom hogy ilyet kellett tapasztalnotok, mi is elég szegények vagyunk, és ugyan nem volt ilyen bolti eset, viszont volt már hogy megbántottak más dologgal (a saját család ráadásul), ezért megértelek hogy rosszul esett. Engedd el, az ilyen emberek nem sokra méltóak. Neki is biztonsan megvan a maga baja.
2021. ápr. 12. 18:56
Hasznos számodra ez a válasz?
2/9 anonim válasza:
Én csak azt nem értem, hogy miért kell ezt ilyen hangosan szóvá tenni, mint ahogy apukád tette. Nyilván bunkó volt az eladó is, de azért nektek sem így kellett volna reagálni. Meglátod mennyi az ára, majd szemforgatás és megjegyzések nélkül továbbállsz. Ő egy eladó az üzletben, nem tud nektek akciót csinálni, tehát felesleges rinyálni neki.
2021. ápr. 12. 19:00
Hasznos számodra ez a válasz?
3/9 A kérdező kommentje:
Nem neki rinyáltunk. Nem kuncsorogtunk akcióért. Sőt képzeld hozzá sem szóltunk az eladóhoz. Nagy csend volt az üzletben. Így nyilván meghallotta.
2021. ápr. 12. 19:04
4/9 anonim válasza:
Van olyan haverom, aki az ilyenre habozás nélkül rávágja, hogy kéri a panaszkönyvet - ebben persze a saját frusztrációja éppúgy benne van, mint a jószándék, hogy segítsen az eladónak (vagy a főnöeinek) elgondolkodni, hogy biztos érdemes-e neki így viselkednie, vagy épp ezen a területen dolgoznia.
Az egyértelmű, hogy ez nem túl jó viselkedés az eladó részéről. Hogy mennyire érdemes panaszt tenni miatta, az nehéz kérdés. Dolgoztam kereskedelemben, ismerek bolt tulajdonosokat. Van ahol igény sincs rá, hogy alkalmasabb embereket alkalmazzanak. Van ahol pénz nincs rá, van ahol alkalmasabb embert se nagyon találnak, mert jobb jelentkező se nagyon van.
2021. ápr. 12. 19:19
Hasznos számodra ez a válasz?
5/9 anonim válasza:
nézd, eleve rossz napja volt, és akkor bemegy valaki nagy arccal, és fennhangon elkezdi szidni a világot, mert nem a neki megfelelő árkategóriájú üzletbe jött. én is kifakadnék lehet. vendéglátásban dolgozom, én se mindig birom idegekkel, amikor valaki odajön, hogy fúj, de drágák vagyunk, kész rablás... mindennek az ára fenn van az interneten, meg lehet nézni. nekem sincs sok pénzem, ezért megnézem, mit engedhetek meg magamnak, majd oda megyek el. nem hisztizek más idegein, mert ennyire sem voltam képes.
2021. ápr. 12. 19:19
Hasznos számodra ez a válasz?
6/9 A kérdező kommentje:
"bemegy valaki nagy arccal, és fennhangon elkezdi szidni a világot, mert nem a neki megfelelő árkategóriájú üzletbe jött"
Senki nem ment nagy arccal..
Egy megjegyzés volt amit apum megjegyzett nekem, hogy ez nagyon drága. Ezért tovább álltunk. Az eladó pedig közbe szólt.
2021. ápr. 12. 19:32
7/9 anonim válasza:
Nem reagálod túl, rohadt bunkó megjegyzés volt az eladótól. Nem csak erkölcsileg, hiszen a mai világban valakit a szegénysége (ill. inkább nem tehetőssége miatt) lenézni alsóhangon is undorító, másrészt meg az is lehet, hogy a kerethez képest drága, szóval lehet, hogy van pénzetek, de vmi miatt X ősszeget szántok erre és azt túl lépi. Szóval buta is volt, h ebbe bele sem gondolt, csak ítélkezett. Szrd le magasról, gondolj bele, ő meg egy alkalmazott a butorboltban..
2021. ápr. 12. 19:53
Hasznos számodra ez a válasz?
8/9 anonim válasza:
Uzletkotokent azt mondom,hogy minden ugyfele ugyanolyan lelkesen es udvariasan ki kell szolgalni,bemutatni a termekeket.
Ha jelenleg nincs ra penze,akkor is megveheti kesobb,akar evekkel kesobb.
Mindenkinek kell egy motivacio a munkahoz. A tietek lehet akar egy kanape jelenleg.
Amugy meg j.fogason sok szep hasznalt jo allapotu kanape van!! Nezzetek ott is korul. En is vennek onnan magamnak!! A sved faaruhazban eleg pofatlanhl vannak tularazva a kanapek.
2021. ápr. 13. 04:01
Hasznos számodra ez a válasz?
9/9 anonim válasza:
ez egyszerű rövidlátás az eladó részéről. hogy valamit drágának tartok, nem feltétlenül jelenti azt, hogy nincs rá pénzem. én egy rakás dolgot nem veszek meg, mert drágának tartom ahhoz képest, hogy nekem mennyire felel meg. miközben meg SOKKAL drágább más dolgokra költöm el a pénzem, amit annak ellenére nem tartok drágának, hogy többe kerül, mert számomra jobban megéri - viszont egy ilyen eladó beszólása elég hatékonyan eléri, hogy annál a cégnél többé ne akarjak pénzt hagyni, amelyik nem képes megfelelően kommunikálni velem és inkább máshova megyek vásárolni.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!