A telefonszám hiánya indok arra, hogy a futár ne hozza ki a csomagot?
Mai nap kaptam egy értesítőt postaládámban, hogy a csomagom átvehető az xy postán. Hát meglepődve nézem, hogy oké, hogy átvehető, de miért nem hozzák ide?
Konkrétan 6km-re van a posta, hát a f*szom se fog autóba ülni azért, amiért még fizettem is (szállítás)
Felhívom a megadott telefonszámot, kedves aranyos hölgy veszi fel, elpanaszolom, hogy mi van, mondom neki: Az a helyzet, hogy mpl-es házhozszállítással kértem és egyszer sem jött a futár. Biciklis postás dobta be, be sincs ikszelve, hogy hanyadik alkalommal próbálkozott (mert nem is jött). Mondom nek ia csomagszámot és olvassa, hogy a futér visszautasította a szállítást, mert rosszu lírta rá a feladó a telefonszámomat. a +3630 helyett +3603 -mat írt. Így meg ugye nem tud felhívni engem. Kérdeztem, hogy nem tudja-e kihozni, ha megadom most a rendes számot. Azt mondja nem, mert már leadta a csomagot.
Attól még, hogy nincs telszám miért nem hozza ki? Kifizettem az árát, 1500Ft-ot, mivel kis csomagról van szó. Hát b*szki hozza ki és dudáljon, vagy valami, nehogy már a telefon miatt ne hozza ki.
(nem, nem akkor hív fel, amikor a kezében van a csomag az ajtó előtt, hanem a listán ott van neki a cím és a telszám.)
Látta, hogy na, szeder utca 23, +3603, akkor nem viszem ki??? Hogy van ez?
Hát ez nagyon gáz, lusta volt a futár, és jó kifogásnak ígérkezett ez a 03. A hülyének is leesik hogy az 30 akart lenni.
A helyedben vissza utaltatnám a szállítási költséget, ha pedig nem teszik, lehúznám őket jópár oldalon.
Az MPL-nél is panaszt lehet tenni.
Azt gondolom hogy egy ilyen bagatel elírás nem lehet ok arra hogy ne hozzák ki, főleg hogy még csak meg sem próbáltak kopogni vagy bármi.
Kifogás volt a részéről. Ezerszer csinálnak ilyeneket.
Nálunk is volt hasonló. Mivel egy szlovák cégtől jött a csomag, így ők elhozták Magyarországra, itt átadták egy másik futárszolgálatnak. A szlovák oldalon pattent volt a nyomkövetés, a magyarról viszont nem kaptunk semmi infót, egyáltalán, pedig minden adatunk bent volt a rendszerben. Fel kellett vennünk a kapcsolatot az eredeti céggel, hogy mondják már meg, ki a magyar partnerük, hogy a csomagunkra kérdezhessünk, mert másfél hete el volt tűnve a csomagunk az országban. Ők le voltak hidalva, hogy ez hogy lehet, és megadták az elérhetőségét, de ők is rögtön felhívták őket. A futárgyerek becsengetett másnap, de már azonnal hajtott is tovább, semennyit nem várt, férjem úgy szaladt utána az utcára végére. Mikor panaszkodtunk, hogy semmi értesítést nem is kaptunk a kézbesítésről, de egy telefont, se smst, se emailt, akkor vonogatták a vállukat, hogy az nem lehet. Meg hogy biztos a mi készülékeinkkel van a baj, hogy nem kaptuk meg az értesítést. Erre a panaszunk után egy órával kaptunk egy emailt meg egy sms-t, majdnem egyszerre....
Panaszt lehet tenni, de úgy vettem észre, hogy nem érdekli őket. Én ahol tudtam, kiírtam netre a véleményt (facebook oldaluk, google vélemények), legalább mások tanuljanak az esetből. Ha valahol látom, hogy ez a cég kézbesít, inkább nem is rendelek.
En nem rendelek semmit,amit az MPL hoz ki. Undorito nepseg.
A GLS-sel szallittatok mindent es a cegeknek is elmondom.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!