Milyen negatív dolgai vannak a tökéletes testű férfiak és nők mutogatában? Milyen negatív hatása van ennek a férfiakra és a nőkre nézve? Ha átlagos vagy csúnya emberekkel reklámoznának, az miben változtatna? Annak milyen negatív dolgai lennének?
Mi a rossz abban, ha instagramon, youtube-on, facebookon, reklámokban, TV műsorokban nem átlagos, hanem átlag feletti embereket mutatnak? Ha átlagos emberekkel reklámoznának, átlagos kinézetű embereket szerepeltetnek, az miben lenne jobb? Miben lenne rosszabb?
Milyen nagatív hatásai vannak annak, hogy előnyös külsejű emberek vannak a középpontban? Milyen hátrányai vannak ennek párkapcsolaton belül?
Nem kell átesni a ló túlsó oldalára. Azért feltétlenül brutál csúnya emberekkel sem kell sokkolni, de a kb tökéletes testbe zárt emberekből sem kérek sokat, köszönöm.
Legyen az átlag ember a reklámban, a kifutón. Átlag alatt azt értem, hogy az átlag arca mellett (ami a mostani legtöbb modellnek is van egyébként) a teste is legyen átlag. Nem baj, ha bombázók is vannak a kifutón, mert ők is előfordulnak :D. De ne mind legyen az. Kifejezetten szeretem, mikor egy NEM hatalmas pic*ával, homokóra alkattal rendelkező, de full lapos hasú, d-kosaras nővel kell szemeznem. Ami ugye a reklámok szerint ÁTLAG.
Na most nekem B-s mellem van, nincs hatalmas fenekem, dús ajkaim, és még a hasam sem lapos fürdőruciban. A magasságomat meg se említsük, a legtöbb férfi észre sem vesz. Ezért a reklámok szerinti átlag nőket és magamat a tükörben összehasonlítva, természetesen csúnyának találom magam.
Ahogy a letöbb nő is. Na ezért nem jó az, hogy csak a legszebbeket rakják a szemünk elé.
A nők érzelmi lények. Folyton összehasonlítanak és folyton törik magukat. Aztán pedig hamar átcsaphat ez önutálatba, önbizalomhiányba.
Szerintem az átlag nő mutatása a fiatalabb generációk "jó csajainak" is példaértékű lehet. Sajnos már suliban elkezdődik ugyanis a piszkálódás, kinézés a gyerekeknél. A kövi generációk számára azonban már lehet természetes, hogy a plakátokon, reklámokban ne mindig csak az "ideális nőket" lássák, hanem mindenfélét, így csökken bennük az az érzés, hogy ami más, azt bántani kell.
De ugyanez a férfiakról is elmondható.
Az a probléma hogy nem azért reklámoznak szép emberekkel mert valaki elkezdte aztán szokássá vált, hanem mert abból van a pénz.
Ha egy átlagos/csúnyácska szomszédlány típus kitenné instára hogy a nemtommit használja, szerinted mennyien vennék meg? És ha egy influenszer kirakja a mindenét azt mennyien veszik meg?
Sajnos a kereslet szabja meg a kínálatot. Álszenteskedünk hogy "ez a sok túlzó tökéletesség negatív hatással van a testképre" meg hasonlók, aztán átmegyünk instára/facebookra/tiktokra szétlájkolni falatnyi bikinis 10/10-es csajokat/tökéletes szálkásan-izmos pasikat.
Azon kívűl hogy egy átlagember szerezhet 5 perces hírnevet a body positive üzenetekkel, nagyon sokra nem megy. Ugyanis ha egy cég nem reklámarc típussal reklámoz, akkor egyszerűen rossz a marketing és nincs bevétel. Ha te arra kattintasz, arra nyomsz szívet, azzal vagy hajlandó foglalkozni amit fentebb tárgyaltunk, nem lesz változás. Márpedig biológiai/evolúciós okai vannak hogy a vonzó emberek kapnak csak ilyen módon figyelmet, szóval ez változni sem fog.
Inkább azt kéne megnézni, hogy miért okoz nekem negatív önképet amit a médiában látok? Oké hogy azt látom, de mellette ott a valós világ, ahol ugyanolyan tök átlagos emberek vannak mint én. Oké hogy a bikini.models.ig tökéletes modelleket mutat, de elmegyek a strandra és pókhastól kezdve skinnyfatig minden van. Ha valakinek az önképét az befllyásolja hogy mit lát egy kreált világban, az nagyon súlyos problémákban szenved (szerintem).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!