Mit tegyek, ha nem merek reklamálni?
Figyelt kérdés
Ha reklamálok is, nagyon "bocs, hogy élek" stílussal, akkor is, ha épp nem olcsó szolgáltatásért fizetek. Nem akarom, hogy én legyek, a "bunkó vendég/vásárló". :(2021. febr. 1. 15:10
1/2 anonim 



válasza:





Nem kell a "bocs, hogy élek" stílus, az pont hogy taszító lehet sok embernek.
Oda kell menni, és udvariasan, de határozottan elmondani a problémát. Ezt gyakorolhatod tükör előtt vagy a barátaiddal.
Akkor vagy bunkó, ha ordenáré módon viselkedsz az eladóval/pincérrel/satöbbivel. Kiabálsz, kötekedsz, követelőzöl, fenyegetőzöl. A kulturált reklamáció nem számít annak.
2/2 anonim 



válasza:





Elsővel nagyjából egyetértek. Bunkónak lenni nem kell és nem is szabad, de az érdekeidet a legtöbb esetben udvariasan is érvényesítheted. Kulturált stílusban, higgadtan kell elmondani, hogy mi a probléma, ez a kulcs. Természetes, hogy pl. egy pincér is egész másképp reagál egy "hát ez meg miazanyád" stílusú panaszra, mint ha azt mondod neki, hogy legyen szíves, hozzon ebből egy másikat, mert ebben légy van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!