Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » Melyik a jobb munkahely: call...

Melyik a jobb munkahely: call center vagy gyári betanított munka?

Figyelt kérdés
2021. jan. 4. 18:58
 1/7 anonim ***** válasza:
61%
Én ki próbálnám mind a kettőt 1-3 hónapig,ezekután választanék.
2021. jan. 4. 19:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%

Ha fizikailag birod akkor a gyár jobb.

Nekem mindkettőben van tapasztalatom a gyarban jo volt a társaság és jobban fizetett

De azért állni nehéz ...

A Call center kényelmesebb ülő de pénzben kevés.

2021. jan. 4. 19:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
55%
Call center az mindennek a legalja.
2021. jan. 4. 19:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
73%
én félek a telefonhívásoktól, tehát nekem a gyár.
2021. jan. 4. 19:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim válasza:
60%
Én 1 évet dolgoztam call centerben,nem mennék vissza soha többet,napi 200 telefonhívás ami kimenő vagy bejövő,az emeberek akikkel beszélsz gorombák idiotak.Jelenleg gyárban dolgozom mint bejövő árú ellenőr ,kevebb penzben de nem eszek annyi ideget mint ott.
2021. jan. 4. 19:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
100%
Nekem a call center rohadt uncsi volt.Pláne egy idő után,mikor rájöttünk,hogy 4 csörgést a rendszer már hívásnak értelmez.Volt,hogy szinte senki sem vette fel a telefont,tehát abból àllt a munkám,hogy hallgattam telefoncsörgést 8 órán keresztül.Már nem tudtam mit olvasni a neten.De nyilvàn nem minden callcenter egyforma.Nem mondom,hogy nagyon rossz volt,mert igazából nem volt megerőltető,de úgy eléggé lebutított
2021. jan. 5. 08:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:

Szerintem egyik sem jó, én mindkettőt próbáltam.


Call center: egy fülessel a fejeden ülsz egy számítógép előtt, ha kimenő hívás, akkor a rendszer automatikusan hívja az embereket egy adatbázisból, neked meg ugyanazt a sablon szöveget (pl. online kérdőív, szolgáltatás ajánlása) kell olvasni minden alkalommal amikor felveszi valaki. szerintem a kimenő hívás a jobbik eset, mert az elején rákérdezel hogy alkalmas-e az időpont, ha nem akkor vége a beszélgetésnek, ha igen akkor olvasod tovább a megadott szöveget ő meg válaszolgat. a bejövő hívás sokkal rosszabb, ez lényegében egy telefonos ügyfélszolgálat, mindenféle problémákkal hívogatnak egész nap, neked meg ügyelni kell arra hogy készségesen válaszolgass és még valami megoldást is adj (folyamatosan visszahallgatják a hívásokat, szóval ha valami nem jó egyből szóvá teszik). én olyan ügyfélszolgálatról tudok véleményt mondani, ahol naponta 8 órában volt 50-70 hívásom, ez azt jelenti hogy megállás nélkül hívnak, ami roppant idegesítő, főleg ha 50-ik alkalommal hívnak azzal a problémával amire valójában senki nem tudja a megoldást, de neked készségesen végig kell vezetni minden lépésen ami megoldhatja. ráadásul a legtöbb helyen menni kell hétvégén is meg van délutáni műszak (12-20), azt mondom hogy kevesebb hívással és h-p 8-16ig tartó munkaidő mellett nem olyan vészes, de olyan helyet nehéz kifogni.


Gyári munka: ha betanított gyártósori munkáról van szó, akkor ugyanazt a pár munkafolyamatot ismétled végtelen alkalommal egy gyártósor mellett (ülve, állva, járkálva, találkoztam már mindegyik változattal), amit szintén nagyon hamar meg lehet unni. annyi az előnye hogy a legtöbb esetben nem kell senkivel beszélgetned, meg sem kell szólalnod. a legtöbb gyárban 3 műszakos beosztás van ami azt jelenti, hogy délelőttös (6-14), délutános (14-22) és éjszakai műszakba oszthatnak be...tehát vagy hajnalban kell kelned vagy késő este érsz haza vagy nem fogsz aludni éjszaka. a gyárak csarnokai általában nehezen megközelíthető külvárosi részeken találhatóak szóval az utazás is macerásabb mint egy belvárosi irodaépület esetén. a munka nagyon kötött, nem mehetsz el csak úgy szünetre, mivel a termelés nem állhat le egy percre sem, mindig jelezni kell ha menni akarsz meg sietni kell vissza. mivel fizikai munkáról van szó így jobban el is fáradsz mint a call centeres munka esetén. mivel betanított gyári munkára bárkit felvesznek, így ott találkozhatsz kőbunkó egyénekkel míg azért a call centerre ez nem jellemző. a gyárak mellett szól a nagyobb fizetés mert van ahol a nettó 200at is megadják bár hallottam már olyan helyet is ahol csak 130at fizetnek szóval attól azért jobb a call center, de lényegében mindkettő csak átmeneti megoldásnak teszi meg.

2021. jan. 14. 09:42

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!