Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » A telefonos ügyfélszolgálati...

A telefonos ügyfélszolgálati munka mennyire nehéz?

Figyelt kérdés
Mi van akkor ha az ügyfélszolgálatos nem tud választ adni a kérdésre?
2020. dec. 31. 13:38
 1/5 anonim ***** válasza:
100%

Nehéznek nem nehéz, de szerintem lélekölő egy idő után, legalábbis én nem bírtam sokáig még anno pályakezdőként, hamar leléptem és több ilyen munkát nem vállaltam.

Ha nem tudtam valamire a választ, akkor megkértem az ügyfelet, hogy tartsa a vonalat és gyoran rákerestem vagy megkérdeztem tapasztaltabb kollégát aki épp elérhető volt, nem titkoltam, hogy nem tudom a választ. Ha néhány percen belül nem sikerült kideríteni, akkor elmagyaráztam a helyzetet, elkértem az ügyfél elérhetőségét és még aznap visszahívtam.

2020. dec. 31. 13:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%

Én egy magánklinikán vagyok diszpécser és nagyon szeretem. Stabil, kiszámítható munka. A fizetés nekem elég, korrekt bért kapunk.

Stresszes munka, az ügyfelek néha elég érdekesek, nagyon meredek sztorik szoktak néha lenni. :D Minél több ideje dolgozik ott az ember, annál többet tud, nálunk mondjuk az első 3 hónap betanulás. Én 2 éve dolgozok itt, 1,5 év után oktattam is már be újakat. Ha nem tudok válaszolni, akkor kérek segítséget egy adott szakterületen dolgozó kollégától vagy a feletteseimtől, illetve elég sok oktatóanyagunk is van, amit napi szinten használunk. Ha már beleszoksz, nem nehéz, az eleje igen, mert nagyon sok az (új) infó, bár ez területfüggő is, én ugye az egészségügyről tudok nyilatkozni. Figyelmet, precizitást igényel és önállóságot.

2020. dec. 31. 13:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
100%

Cégtől is függ, de rohadtul fárasztó tud lenni. Ha 8 órában folyamatosan jönnek a bejövő hívások, abba megmakkan az ember egy idő után. Ahol én dolgoztam, ott szigorúan ki volt adva, napi hány perced van, amíg nem kell vonalban lenni, és minden egyes pisilésnél, átmegyekaszomszédbamegkérdeznivalamit, átjöttaszomszédmegkérdeznivalamit, a főnökömújfeladatotadott eseménynél szigorúan ki kellett lépni a rendszerből, és vonta le az értékes szabad perceidet.

Ha nem tudod a választ, az annyira nem gáz az elején, akkor körbekérdezed a munkatársaidat, ha sokáig tart elnézést kérsz, visszahívást ígérsz. Mondjuk rám a főnököm rohadt rondán nézett egy idő után, ha kérdezősködtem. Nem voltam igazán alkalmas erre a melóra. Precizitás, pörgés, jó memória, és pléhpofa kell ehhez a melóhoz.

2020. dec. 31. 14:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Ez egyébként egy banki ügyfélszolgálat lenne, gondolom ezen a területen azért elég sok a hívás, menni kell hétvégén is ha úgy jön ki (munkaidő: 8-16). Szerintetek jobb választás mint a gyári betanított munka? Az utóbbi 4 nap munka 4 nap pihenős 12 órás meló lenne, ott is menni kellene hétvégén is ha úgy jön ki (éjszakai műszak is van).
2020. dec. 31. 14:23
 5/5 anonim ***** válasza:
100%
Hát NEKEM a gyárnál jobb lenne azért. De ezt neked kell érezned.
2020. dec. 31. 15:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!