Mit kehet ilyenkor tenni?
Figyelt kérdés
Egy ékszerboltban vásároltam a kislányomnak egy arany füllbevalót! Időközben mindkét füliről leesett a "hozzáragasztott" állatka! A termék még garanciás! Viszont ez az üzlet a mi városunkban megszünt, és 150 kilómérre van a másik üzletük! Azt monja az üzletvezető, hogy szivesen kicserélik a terméket, ha felutazok, és személyesen bemegyek az üzletbe! Ez normális hozzáállás?? Az utazási költség többe kerülne, mint maga az ékszer! Mit tudok tenni?2019. nov. 26. 07:48
1/2 anonim válasza:
Elvileg ilyen esetben lehet utiköltségtérítést is kérni! Vagy megtudni, hogy el lehet-e postán küldeni.
2/2 anonim válasza:
Off: ne írj minden mondat után felkiáltójelet, mert rohadtul zavaró.
On: Szerintem meg korrekt az üzlet részéről, hogy felajánlotta a cserét/javítást. Az már egyéni szoc. promléma, hogy neked az messze van. Ha bízol a postában elküldheted nekik úgy, de ha sokallod az útiköltséget, akkor lehet jobban jársz, ha a településed közelében keresel egy ötvöst vagy ékszerészt, aki megjavítja.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!