Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » Ha egy étteremben, büfében...

Ha egy étteremben, büfében vagy kávézóban bunkó veletek az eladó, akkor visszaszóltok neki, írásos panaszt tesztek, vagy csak a jövőben nem mentek többet arra a helyre/ahhoz az eladóhoz?

Figyelt kérdés
2019. okt. 20. 12:15
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
100%
Én irásos panaszt tettem,mert két alkalommal is bunkó volt.Azóta normálisan beszél.
2019. okt. 20. 12:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
100%

Nálam egyetlenegy esetben fordult elő, hogy panaszt írtam, de ott tényleg vállalhatatlan volt a stílusa a kiszolgálónak. Ő hibázott, és még neki állt feljebb.


De engem nehéz felhúzni, így általában csak másik helyre megyek legközelebb, nem csinálok jelenetet.

2019. okt. 20. 12:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
1%

Jó. Előbb gondolj bele, hogy 10-12 órázik, pár óra alvással. Minden 2. vásárló bunkó, vagy/ès hülye. Na?

Semmit nem tudsz róla... ítélkezni persze igen..

2019. okt. 20. 12:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
96%
Ha valaki bunkó, akkor direkt kedves vagyok vele, vagy vicces. Erre általában ők is kedvesebbek lesznek. Ha valaki nagyon bunkó, akkor szólok. De ilyen boltban, étteremben nem volt még, csak hivatalos ügyintézés során. Akkor szóltam, hogy a munkával foglalkozzon.
2019. okt. 20. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
94%

#3


Azért hadd várjam már el, hogy emberként kezeljenek engem. Nem azt, hogy körbeugráljon, hanem hogy civilizált hangnemben szóljon hozzám, ha én is ezt teszem vele. Kifogás az bezzeg van.

2019. okt. 20. 12:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
63%

Semmit nem teszek, továbbra is kedves maradok.

Mindenkinek lehet rossz kedve, nem csinálok belőle botrányt, hogy egyszer nem voltak velem kedvesek. Szerintem nagyon hisztisnek kell lennie ahhoz, hogy valaki panaszt tegyen azért, mert egy eladó nem volt vele kedves.

2019. okt. 20. 13:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
100%
Ha valaki csak simán kedvetlen\enyhén türelmetlen, az nem annyira érdekel. Ahhoz már valami személyesnek ható bunkóságot kéne hoznia, hogy hivatalos panaszt tegyek.
2019. okt. 20. 13:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
100%
Nem igazán csinálok semmit, nem érint meg különösebben. Ugyanúgy megyek a helyre később is, ha egyébként meg vagyok elégedve a kínálattal.
2019. okt. 20. 13:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
Felhúzom a szemöldököm és olyan arccal nézek rá, hogy egyből elnézést kér. Eddig mindig bevált.
2019. okt. 20. 13:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
82%

Semmit se teszek, amíg el nem kezdene személyeskedni, de ilyenre még nem volt példa. Olyan eset volt, hogy egy büfénél az egyik kiszolgáló nagyon bunkóan és lesz@rom stílussal pakolta ki a kaját, az előttem rendelő csajt meg lecsapta szósszal ahogy hadonászott. A másik idős felszolgáló meg elnézést kért a nevében, utána meg rászólt a csávóra. Amikor sorra kerültem, próbáltam minél gyorsabban rendelni, és megköszöntem külön a csávónak is, lényegében csak "emberszámba" vettem. Akkor kicsit megenyhült és visszaköszönt nekem (ahogy az előlévőknek nem).

Másik alkalommal is találkoztam vele, akkor más volt mellé beosztva, és elég jókedvűnek tűnt, szépen végezte a dolgát.


Ebből azt akarom kihozni, hogy ők is csak emberek, ráadásul kapnak ám rendesen feketét és fehéret, többnyire a fizetésük sem olyan jó, plusz még kitudja mi zajlik a magánéletükben... Az sem utolsó szempont, hogy lehet lekezelő volt a stílusod és ezért bunkóznak veled.


Azt meg könnyű mondani, hogy tartsa magában az érzéseit hisz a munkahelyen van, de ne felejtsük el, hogy nem gépek és nem mindenki tudja olyan jól megjátszani magát mint egyesek.

2019. okt. 20. 14:06
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!