Ha egy étteremben, büfében vagy kávézóban bunkó veletek az eladó, akkor visszaszóltok neki, írásos panaszt tesztek, vagy csak a jövőben nem mentek többet arra a helyre/ahhoz az eladóhoz?
Nálam egyetlenegy esetben fordult elő, hogy panaszt írtam, de ott tényleg vállalhatatlan volt a stílusa a kiszolgálónak. Ő hibázott, és még neki állt feljebb.
De engem nehéz felhúzni, így általában csak másik helyre megyek legközelebb, nem csinálok jelenetet.
Jó. Előbb gondolj bele, hogy 10-12 órázik, pár óra alvással. Minden 2. vásárló bunkó, vagy/ès hülye. Na?
Semmit nem tudsz róla... ítélkezni persze igen..
#3
Azért hadd várjam már el, hogy emberként kezeljenek engem. Nem azt, hogy körbeugráljon, hanem hogy civilizált hangnemben szóljon hozzám, ha én is ezt teszem vele. Kifogás az bezzeg van.
Semmit nem teszek, továbbra is kedves maradok.
Mindenkinek lehet rossz kedve, nem csinálok belőle botrányt, hogy egyszer nem voltak velem kedvesek. Szerintem nagyon hisztisnek kell lennie ahhoz, hogy valaki panaszt tegyen azért, mert egy eladó nem volt vele kedves.
Semmit se teszek, amíg el nem kezdene személyeskedni, de ilyenre még nem volt példa. Olyan eset volt, hogy egy büfénél az egyik kiszolgáló nagyon bunkóan és lesz@rom stílussal pakolta ki a kaját, az előttem rendelő csajt meg lecsapta szósszal ahogy hadonászott. A másik idős felszolgáló meg elnézést kért a nevében, utána meg rászólt a csávóra. Amikor sorra kerültem, próbáltam minél gyorsabban rendelni, és megköszöntem külön a csávónak is, lényegében csak "emberszámba" vettem. Akkor kicsit megenyhült és visszaköszönt nekem (ahogy az előlévőknek nem).
Másik alkalommal is találkoztam vele, akkor más volt mellé beosztva, és elég jókedvűnek tűnt, szépen végezte a dolgát.
Ebből azt akarom kihozni, hogy ők is csak emberek, ráadásul kapnak ám rendesen feketét és fehéret, többnyire a fizetésük sem olyan jó, plusz még kitudja mi zajlik a magánéletükben... Az sem utolsó szempont, hogy lehet lekezelő volt a stílusod és ezért bunkóznak veled.
Azt meg könnyű mondani, hogy tartsa magában az érzéseit hisz a munkahelyen van, de ne felejtsük el, hogy nem gépek és nem mindenki tudja olyan jól megjátszani magát mint egyesek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!