Ha a kocsi akkumulátoráról vagy szivargyújtóról közvetlenül működtetek egy TPA3118 alapú PBTL digitális erősítő modult (60w) akkor lesz e bármilyen baja a modulnak?
Mivel a tok 24 V tápról is üzemelhet (kis terhelésnél max. 26 V), az akku nem okozhat gondot.
Viszont alacsonyabb tápfeszültségből nem lehet kihozni 60 W-ot, adott terhelésen.
Ha megnézed az adatlapot:
14 V-on kb. 25 W (10 % torzítás mellett) vagy 20 W (1 %) 4 ohm terhelésen, BTL-módban (azaz sztereo 2 x 4 ohm).
PBTL-módban (paralel-híd, azaz mono), 14 V, 2 ohm terhelésen kb. 55 / 45 W, bár nem tudom, a gyakorlatban ezt mennyire bírná, hűtőborda is kell rá.
és ha rakok közé egy
MT3608-2A
DC-DC step-up modul, 2A
és hűtő bordát ?
Ez nem a modulon múlik, minden végfokra vonatkozik, hogy a tápfeszültség és a terhelés behatárolja, meghatározza a lehetséges teljesítményt.
Annyi különbség van, hogy D-osztályú végfok lévén különösen jó hatásfokkal aknázza ki még a szűkösebb tápfesz korlátait is, a klasszikus lineáris végfokokhoz képest.
De ez kiderül a hűtőbordák méretből is, hogy a D-osztály igen kevés hőveszteséget képez.
Tehát vagy megelégedsz az adott táppal, illetve impedanciában is rendesen leterheled (ki is próbálhatod, hátha meglepődsz az eredményen), vagy emelni kell a tápot, ez így működik más autós végfokoknál is.
De akkor olyan konverterrel, ami bírja is.
Ne írj privát üzenetet nyilvános témában, pláne ha annak értelme sincs és még helyesírási hibákkal is terhelt, amire én allergiás vagyok:
---------------------------
DC-DC step-up modul, 2A
ez meg felelő vagy nem ?
-------------------------------
Ez egy totálisan értelmetlen kérdés, az előzmények tükrében, de még önmagad is megcáfolod.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!