Milyen 4K TV-t vegyek?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

Laikus vagyok a témában, szeretnénk lecserélni a mostani TV-nket, de nem tudom mik a jó vételek manapság az alábbi paraméterekkel:

Képátló: 40-50 inch

Ívelt: Nem kell

Felbontás: UHD/4K

3D: Nem kell

Panel: IPS

Smart: Nem elsődleges szempont, de tartalmazza az sem baj.

Ár: 150-180 ezer Ft

Távolság ahonnan nézzük: 2,5 - 3 méter, attól függ hogy ülünk.

Köszönöm a válaszokat!

2018. szept. 2. 19:39
 1/6 anonim ***** válasza:
25%
Hat nem tudom, az lcd teve ugyis egy hitvany dolog. Fiamnak vettem egy 49 vagy 50 es panasonic 4k tv-t eleg jo. Lanyom teveje egy lg azt lazan kilora megeszi. Ettol fuggetlenul a nappaliban levo 8 eves akkori csucs plazma fenyevekkel jobb szoval mellette ez az lcd technologia vicc. Innentol majdnem mind1 mit veszel.
2018. szept. 2. 20:03
 2/6 anonim ***** válasza:
25%
Teljesen felesleges 4K-s TV-t venni, az adások 90%-a még mindig 480p-ben, vagy nagyon ritkán Full HD-ban jön.
2018. szept. 2. 20:03
 3/6 A kérdező kommentje:
Azt elfelejtettem említeni, hogy a filmeket viszont UHD minőségben nézném, amik vannak, vagy amiket befogok szerezni. Azt tudom, hogy a TV csatornák jelentős része még csak FullHD sem, nem hogy 4K. Viszont a filmeket szeretem minél jobb minőségben élvezni.
2018. szept. 2. 20:06
 4/6 anonim ***** válasza:

# 2 Részben van igazad, de egyáltalán nem felesleges, hiszen ha van megfelelő konzolod, vagy 4k lejátszód, esetleg médiaboxod, akkor már megéri, hiszen ki tudod használni a 4K adta lehetőségeket.

Én ezeket ajánlom:

[link]

[link]

[link]

2018. szept. 2. 20:10
 5/6 anonim ***** válasza:

# 1 Van benne igazság, de a plazma például elavult technológia, beégésre hajlamosabb és kevésbé energiatakarékos.

"plazma fenyevekkel jobb szoval mellette ez az lcd technologia vicc."

Ez egyáltalán nem igaz. Ma már nem is nagyon gyártanak plazma tv-t. Régen valóban jó volt, de mára sajnos vagy nem, de elavult technológia.