Egy kerékpárt milyen gyors járművé lehetne alakítani elektronikusan?
"magát töltő lítiumos akkumulátor"
"ami képes 80-90 km/h-ra is, és a lítiumos akksival több száz kilómétert meg tudna tenni."
Óvodások vagytok mindketten.
A 2 egyszerre nem fog menni, hogy kuwa gyors is legyen meg 1 fos akksiról menjen 1000 kilométert is.
Olyat lehet csinálni, ami nagy távolságra megy, de nem lesz gyors, meg olyat lehet csinálni, ami rohadt gyors lesz de csak pár méteren keresztül.
Első... Köszi a tömör és sértő választ, pont azért kérdeztem meg, mert én nem értek hozzá, de úgy látszik, kioktatásból sosem lehet eleget osztani.
Második, köszi. És körülbelül mekkora sebességet lehetne kihozni egy átlag bringából? Mondjuk ha azt szeretném (ha lehetséges egyáltalán) hogy egy töltéssel tudjak menni 100 km-ert.
Csak egy támpont: egy normálsiabb villanyrobogó 3-6000 wattos. Ehhez mérhető brutál nagy LiFePo akku van benne. A rendszámozható változatok elmennek 80-90-es tempóval is, vizsont a maximális, 100-120 km hatótávot 50-es tempó körül hozzák.
Az önmagát töltés bizonyára azt jelenti, hogy ezek a jobb robogók fékezéskor a motort generátornak használják, és visszatöltenek. Emiatt a városi hatótáv nem csökken drasztikusan.
Viszont a nagy sebességhez erős motor kell, az erős motornak nagy akku, ehhez a kettőhöz pedig már egy erősebb, nehezebb váz, és a kör bezárult.
A 250k optimista becslés volt, ennyiből egy 40-50-el elgurulgató, 100 km körüli hatótávú járgányt lehetne kihozni, ha a ráfordított munkátokat ingyen számoljuk.
"A 250k optimista becslés volt, ennyiből egy 40-50-el elgurulgató, 100 km körüli hatótávú járgányt lehetne kihozni, ha a ráfordított munkátokat ingyen számoljuk."
Ha értenének hozzá. De az előzmények szerint egyikük sincs a magaslaton a témában.
Ez nem csak annyi hogy összeforrasztok 3 vezetéket és megy.
Szóval felejtős project.
Kedves zoligyerek!
Ezt írtad:
"magát töltő lítiumos akkumulátor"
"ami képes 80-90 km/h-ra is, és a lítiumos akksival több száz kilómétert meg tudna tenni."
Óvodások vagytok mindketten.
Nem foglak a nevedről megítélni, mert az alapján te vagy ovis, hanem inkább azért tartalak ovisnak mert nem értesz valamihez, de hozzászólsz.
Akár 120 km/h sebességet is el lehet érni polymer akksival, és BLDC kerékagymotorral. Tessék megnézni a YouTube-on, nem egy ilyen próbálkozás van!
A "magát töltő" gondolom az akar lenni, hogy fékezéskor visszatöltés történik.
Az viszont, hogy több mint 100 km-t meg tudna tenni... szerintem ez kicsit túlzó kijelentés. Én úgy 30-40 km-re saccolom, ha tisztán az akksival használja valaki, és nem túl hepe-hupás terepen, na meg aszfalton.
Kb. 85 ezer forintból átalakítható egy bicikli kerékagymotorosra, a megfelelő vázzal és paraméterekkel.
Itt nézz körül: [link]
Ezen a videón látod mire képes egy ilyen:
https://www.youtube.com/watch?v=wm_KQBLE8bU
Sőt ki is próbálhatod azt amit láttál, ha regisztrálsz náluk és valamennyi díjért (10-12.000,-Ftért) kibéreled a csapattal való túra körre a bolti túrázókkal valamelyik szombaton. Persze nem hiszem, hogy ilyen hidegben túl szerencsés ötlet volna mert a menetszél is jobban hűt, majd inkább nyáron próbáld ki, addig viszont megérdeklődheted náluk mi hogy van ezekkel. Küldenek ismertetőt ezekről a bringákról ha regisztrálsz az oldalukon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!