A DIGI nevű szolgáltatónál fizettem elő TV-re. Elsőre egy bekötési hiba miatt egy adást sem sikerült behangolni, kijött egy szerelő, megoldotta a kötési hibát, beállította a keresési paramétereket, és minden csatornát megtalált a tv-m. Akkor mi ez?
Figyelt kérdés
Két napig működött is, amikor csatlakoztattam usb-t, és arról vissza akartam tenni a tévé funkcióra, eltűntek a csatornák, egyedül az M2 helyén jött a digi sport analógon.
Újra azt írja, hogy nincs, vagy gyenge a jel. Az összes analóg csatornát be tudja hangolni, de digitális csatornát egy darabot sem talál.
Hívjak újra szerelőt, vagy van megoldás?
2015. okt. 25. 19:51
1/1 anonim válasza:
A szolgáltatók ügyfélszolgálata arra van kitalálva, hogyha valami gond van a szolgáltatással, igyekezzenek megoldani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!