Euronics - tól nem kaptam garanciajegyet ni a teendő?

Figyelt kérdés

Rendeltem az áruházból egy fülhallgatót .

3-5 napot ígértek , jött két hét után , na de a lényeg 1 év jótállás járna és nem küldték el a Jótállási Jegyet.


Már rengeteget írtam nekik ,több hetek teltek el.

Eleinte nem értették mit akarok mert azt írták ,hogy küldjem el a Garanciajegyet és ők majd érvényesítve visszaküldik nekem . De sajnos nem tudtam , mert eleve nem is kaptam.


Majd az utolsó emailba ezt küldtek idézem:


A termékhez tartozó garanciajegy pótlását, természetesen, postai úton megtesszük, Szíves elnézését kérjük az Önt ért kellemetlenségekért!


Megértését és türelmét előre is köszönjük!


Eltelt ismét két hét és semmi .

Az utóbbi leveleimre már választ se kapok .

Kérlek segítsetek ...

Mit lehetne ilyenkor tenni ?



2015. jún. 17. 20:53
1 2
 11/11 A kérdező kommentje:

Tudjátok mi a legújabb fejlemény ahogy írták:

Hetek után jött a válasz.


Megpróbálnak nekem garanciajegyet bekérni és azt postai úton elküldeni. Legyek türelemmel.


De kérdem én azt kitől akarják bekérni ???

Nem érdekes , mivel tőlük lett rendelve az ő dolguk lenne , na de mindegy .

2015. jún. 21. 22:02
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!