Euronics - tól nem kaptam garanciajegyet ni a teendő?
Rendeltem az áruházból egy fülhallgatót .
3-5 napot ígértek , jött két hét után , na de a lényeg 1 év jótállás járna és nem küldték el a Jótállási Jegyet.
Már rengeteget írtam nekik ,több hetek teltek el.
Eleinte nem értették mit akarok mert azt írták ,hogy küldjem el a Garanciajegyet és ők majd érvényesítve visszaküldik nekem . De sajnos nem tudtam , mert eleve nem is kaptam.
Majd az utolsó emailba ezt küldtek idézem:
A termékhez tartozó garanciajegy pótlását, természetesen, postai úton megtesszük, Szíves elnézését kérjük az Önt ért kellemetlenségekért!
Megértését és türelmét előre is köszönjük!
Eltelt ismét két hét és semmi .
Az utóbbi leveleimre már választ se kapok .
Kérlek segítsetek ...
Mit lehetne ilyenkor tenni ?
Tudjátok mi a legújabb fejlemény ahogy írták:
Hetek után jött a válasz.
Megpróbálnak nekem garanciajegyet bekérni és azt postai úton elküldeni. Legyek türelemmel.
De kérdem én azt kitől akarják bekérni ???
Nem érdekes , mivel tőlük lett rendelve az ő dolguk lenne , na de mindegy .
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!