Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Hogyan lehetne csinálni egy...

Hogyan lehetne csinálni egy 9.6v akkumlátort?

Figyelt kérdés

Valamiért nem működik, esetleg lehetne tölthető elemekből csinálni akkumlátort?

valami ilyesmiről van szó: [link]

Esetleg valaki el tudná mondani hogy miért van három drót benne?

melyik micsoda?

a kék a pozitív, a piros a negatív, a fekete földelés vagy valami ilyesmi?

Tudna valaki egy ábrát küldeni hogy, a akkumlátor szigetelése alatt hogyan helyezkednek el az elemek és a drótok.

A távirányítós autóba is 3 kapcsolós az érintkező mint a akkumlátoron, de viszont a töltőnek csak kettő van.



2015. jún. 17. 14:15
 1/10 A kérdező kommentje:

Az elírásért bocsánat!

a kék a negatív, a piros a pozitív....?

2015. jún. 17. 14:31
 2/10 anonim ***** válasza:
Nem, Piros a + , fekete a - (vagy GND vagy föld) , a kék pedig egy hőfok szenzor vezetéke. 9,6V-o akksit pedig 8 darab 1,2 V-os ceruzaakkumlátorból tudsz csinálni.
2015. jún. 17. 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:

És hogyan csináljam meg az aksit elemekből mert ugye három vezeték van de akkor a kéket hova rakjam ha az hőfokcenzor?

Van a távirányítós autón is kék drót.

2015. jún. 18. 14:31
 4/10 anonim ***** válasza:
Kéket kihagyod belőle. Egyszerűen veszel 8 darab ceruzaaksit (Nagyon nem lesz olcsó!) És sorba kötöd őket. A két vége lesz a pozitív negatív, ezt kötöd be.
2015. jún. 18. 18:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 A kérdező kommentje:

De 3 vezeték megy az autóba is.

A kéket szerintem nem hagyhatom ki emiatt.

2015. jún. 18. 21:31
 6/10 anonim ***** válasza:

Nem tudom mennyire tudsz angolul, de : " The third pin is usually for an internal temperature sensor, to ensure safety during charging. Cheap knock-off batteries sometimes have a dummy sensor that returns a "temp OK" value regardless of actual temperature.

Some higher-end batteries have internal intelligence for charge control and status monitoring, in which case the third pin is for communications." Töltéskor van szerepe a 3. vezetéknek, hogy ha túlmelegszik az akksi akkor fel ne robbanjon :) Ha nincs bekötve a kocsiba a kék, attól az még áramot kap és működni is fog. Mérd csak ki multiméterrel

2015. jún. 18. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje:

Az mAH-t hogyan lehet csökkenteni mert egy elemakun több van mint a nagy teljes akkun. Az akku: 700mAH az elem:2500mAH vagy az nem befolyásol semmit?

Az elemakku: 1.2v 2500mAH

Az akku: 9.6v 700mAH

2015. jún. 18. 22:06
 8/10 anonim ***** válasza:
Nem befolyásol semmit, max annyit hogy lassabban merül le. Az hogy az autó mekkora ampert vesz fel az akksiból az a villanymotortól függ.Ha nagyobb ampert tud az akksi az nem teszi tönkre a cuccot
2015. jún. 18. 23:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 A kérdező kommentje:
Az mit jelent hogy, az egyik csatlakozó elkezdett zöldülni?
2015. jún. 20. 14:15
 10/10 anonim ***** válasza:
Réz oxid talán.. csak ""Rozsdásodik""
2015. jún. 23. 15:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!