PS4 -et vitt már valaki szervizbe?
Arra lennék kíváncsi hogy miként jártak el , adtak újat vagy esetleg megjavították ? Ha megjavították akkor menyi időt vett igénybe ? Esetleg ha kicserélték milyen gépet kaptál ? Mert hallottam hogy nem teljesen új konzolt adnak vissza hanem egy meghibásodott de felújított gépet , ami állítólag olyan jól működik mint egy új , de azért mégis ott van hogy régebben az is hibás volt .... na m1 :D
Egyébként akit érdekel a konzolom már 2 x produkálta azt a hibát hogy magától elkezdi kiadni a lemezt a meghajtóból még akkor is ha nincs is benne lemez mármint próbálná kiadni még úgy is és addig csinálja amíg nem áramtalanítom pár percre ha csak simán kikapcsolom ugyan úgy folytatja =/ és még nincs 1 hónapos a kicsike ...
2 hónapos volt az én konzolom és ugyanaz a hiba mint az #1 -nek előjött. Én visszavittem boltba hogy küldjék szervízbe (karcmentes, hibátlan állapotban), 35 nap múlva visszakaptam összeverve, 2-3mm mély karcolásokkal a széle végig törött volt mintha kalapáccsal verték volna (szervizpapíron: Hibát hosszas tesztelés után sem találtunk). Erre otthagytam és mondtam hogy van 1 hetük cserélni bontatlanra vagy jogi útra lesz terelve az ügy (mivel 1 hónap van szervizelésre (ezt is túllépték) és a szervizben okozott károkért a szerviz felel). Két nap múlva telefonáltak a Sonytól hogy kapok újat és hogy milyen játékot szeretnék, meg hogy hol szeretném átvenni...
10/10 WILL DO AGAIN.
Óóóó pont most néztem e-maileket és kaptam egy választ az egyik Sony szerviztől ezt írták :
Az ügyfélszolgálat jól tájékoztatta Önt a hibát illetően, valószínűleg tényleg meghajtó hibás a készülék vagy esetleg valamilyen alaplapi probléma okozhatja még ezt a jelenséget. Azonban alkatrész szinten nem javítjuk a PS gépeket hanem valóban kicseréljük őket. A garanciális ügyintézéshez szükségünk van a vásárlást igazoló számlára, a garanciajegyre (ha kapott hozzá) és a készülékre. Csak a gépet cseréljük, úgyhogy semmilyen egyéb tartozékra nincsen szükségünk ha mással nem tapasztalt problémát. Az egész ügyintézés nagyjából 10-15 percet vesz igénybe amíg leadminisztráljuk a cserét. A cserekészülékre 1 év jótállást vállal a Sony.
Csak azért másolom be ha esetleg valaki kerülne hasonló helyzetbe akkor talán tudtam valamit segíteni :)
Valószínűleg még holnap felhívom őket mert ps3-nál úgy volt tudtommal régen hogy egy felújított gépet adtak ami elvileg úgy működött mint az új elvileg . Ez ügyben még meg kell őket kérdezni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!