UPC Direct előfizetés lemondása. Hogyan?
Sziasztok! Körülbelül 6, de lehet több éve vagyok UPC Ditect előfizető, két médiabox-ra. Sokáig a mai nevén Direct Medium(régen más neve volt) csomagot használtam, majd ebben az évben váltottam Direct+ csomagra.Nagyon nem jött be, nem firtatom most, ha valaki kíváncsi elmondom ,az a lényeg, hogy váltani akarok és nem csak csomagot, hanem szolgáltatót.
Ha jól emlékszem 2 éves hűségnyilatkozatom, van de nem biztos. A lényeg az, hogy még érvényben van. a kérdésem az, hogy milyen költségeket számolhatnak fel nekem? Nem tudom, hogy egyáltalán kedvezményes csomagom van-e, megpróbálom megkeresni a papírokat. Illetve a Set-top boxot úgy tudom vissza kell vinni. Ezzel nem is lenne gond, csak a 6+ év során a távirányítók darabokban vannak, de meg vannak. Ebből lehet gondom? A boxok sem bírták rendesen, az egyiket 3x kellett javítani, 1x cserélni. Ezt mind a UPC intézte. A másik ok, hogy váltok, hogy elavultak a boxok is. Van rajtuk egy Scart kimenet és kb. ennyi. Gondolom szívesen adna újat a UPC, de köszönöm nem. Inkább megveszem a MinDig TV-set és az valóban az enyém lesz, vagy átmegyek a Digihez. A válaszokat előre is köszönöm!
Itt biztosan fogsz kapni kérdést a válaszodra, tekintve, hogy azon kívül, hogy UPC-s vagy semmilyen más biztos információval nem rendelkezünk. Miért nem hívod fel az ügyfélszolgálatot és kérsz szakszerű, pontos tájékoztatást. Nem találgatnak, tényeket közölnek.
Ha idegenkedsz a telefontól, akkor személyesen is bemehetsz és megkérdezheted.
Igen, valóban kevés információt adtam meg, mivel nem is tudok nagyon többet. Megkeresem a papírokat a hűségidő miatt. Viszont a kérdést azért tettem fel, hogy hátha mondott fel valaki élő hűségnyilatkozatos szerződést mostanában a UPC-nél. Fontos, hogy a műholdasról, tehát a Direct-ről beszélünk. egyébként a boxok nagyon régiek, így szinte kizártnak tartom, hogy újra kiadják valakinek. Nem is vagyok biztos benne, hogy vissza kell. az ügyfélszolgálatukról meg van a véleményem és a telefon mögött ülő ügyintézők hozzáértéséről is. Természetesen fel fogom venni velük a kapcsolatot, csak szeretnék először utána járni, mert sajnos nem túl nagy szakemberek vannak az ügyfélszolgálaton.
Egyébként a boxok:
dsr4101
DSR 2111
Megkerestem a szerződést és egyéb papírokat. 2008. Január elején kötöttem a szerződést. Tehát lassan 7 éve vagyok náluk. Akkor kezdtem 2500Ft/hó val 2 beltérivel. 2009. Decemberében váltottam Bronze csomagra. Az volt 3000ft/hó 2 beltérivel. 2013. Novemberében pedig Direct+-ra váltottam 4700 Ft/hó 2 beltérivel. Tehát rosszul emlékeztem. A hűségidő 2015.02.05-én jár le. Azt már megvárom és akkor váltok.
Szóval most már csak annyit szeretnék megtudni, hogy a távirányítók állapota miatt szólhatnak-e?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!