Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Ha garanciát vásároltam a...

Kristof8 kérdése:

Ha garanciát vásároltam a smart tv re, és a tvt vissza szeretném vinni, mert állandóan lefagy és nem jelenik meg smart menü, akkor levásárolhatom az árát vagy muszáj ezt megcsináltatnom garanciába? ( euronics)

Figyelt kérdés
2014. okt. 13. 20:59
 1/4 anonim ***** válasza:
Javítás.
2014. okt. 14. 05:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 homo ludensz ***** válasza:
Először megjavítják de kell legalább három javítás ahhoz hogy "nem javítható" címet elnyerje és akkor általában levásárolhatod ott. Választasz egy hasonló árfekvésű de más gyártótól egy készüléket.
2014. okt. 14. 09:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Biztosan szoftverhibás.
2014. okt. 14. 11:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat! Akkor nélkülöznöm is kell gondolom a javitási idő alatt :/
2014. okt. 15. 01:11

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!