Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Barátnőm a T-Home-nál van,...

Barátnőm a T-Home-nál van, kérte a HD adást. Nem lát különbséget az adások között, és nem jelenik meg a HD felirat a csatorna megjelenítése mellett. Ha HD- ben sugározzák az adást, akkor megjelenik a HD felirat? Köszönöm a segítséget!

Figyelt kérdés

2014. okt. 9. 19:21
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
Ki is kell keresni a hd adásokat.
2014. okt. 9. 19:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:

Szia!

241 csatornakiosztási szám fölött lesznek a HD adások külön: [link]

Ha valóban aktív már a szolgáltatás de nem találjátok a HD csatornákat akkor a STB menüjében újraindítás.

Ha ezek után sem akkor a STB menü-beállítások-televízió-csatornák testre szabása lehetőségnél be kell"pipálni" a csatornákat.

2014. okt. 9. 19:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
...értelemszerűen a STB HDMI kábellel csatlakozik a tv-hez ugye?
2014. okt. 9. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 A kérdező kommentje:
Továbbítottam az írásokat! Most várom a választ. Igen, szerintem a sima csatornákon várta, hogy HD legyen.
2014. okt. 9. 21:35
 5/12 A kérdező kommentje:

Ezt írta: 241 felett sincs. Az összes csatorna be van pipálva.

Viszont tegnap áramszünet volt, és minden újraindult.

2014. okt. 9. 21:47
 6/12 A kérdező kommentje:
És igen, STB HDMI kábellel csatlakozik a tv-hez. Azt hiszem, telefonálnia kell a szolgáltatónak.Most váltott csomagot, és eddig nem volt HD, mert nem kérte.
2014. okt. 9. 21:55
 7/12 anonim ***** válasza:

Szia!

Mindenképpen vegyétek fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal ez ügyben.

Az aktív csomagok (akár a váltás is) elérhető a STB menü-extrák-my thome lehetőségnél.

2014. okt. 10. 13:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 A kérdező kommentje:
Ma telefonált a szolgáltatóhoz, igaz, hogy él már az új szerződése, de még nem állították be nekik, azt mondták, megsürgetik. Hát nem hiszem, hogy ez ilyen nagy feladat lenne, ha eddig is ők voltak a szolgáltatók, minden ki van építve. Lassan egy hete vár rá.
2014. okt. 10. 18:55
 9/12 anonim ***** válasza:

Szia!

Legyen szerencséje...:)

Ugyanis mostanság a t-home szolgáltatások sajnos valami "rendszerátállás"(vagy hasonló) központi problémák miatt nagyon akadoznak...gyűlnek a panaszok,sajnos hasonlók is mint a tietek.

2014. okt. 10. 19:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 A kérdező kommentje:
Most megint telefonált, azt mondták, nem értik, reggel miért ígérte meg valaki, mert sok dolguk van, és majd 72 óra alatt frissítik. Én kétlem, hogy a hétvégén valaki is frissítene. De legalább tudja, a hiba nem az ő készülékében van.
2014. okt. 10. 19:08
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!