Ilyen esetben mit lehet csinálni? Vagy csak várjak türelemmel?
Figyelt kérdés
Júniusban vettel egy tablet-et egy műszaki áruházban ami nem is volt olcsó. Augusztus 25-én vissza kellett vinnem mert elromlott a töltője. Azt mondta a hölgy hogy elküldik szervízbe és kb. 30 nap múlva lesz kész de majd fognak telefonálni. Szeptember 24-én ugye letelt a 30 nap de semmi nem telefonáltak. Múlt hét hétfőn odatelefonáltam hogy mi a helyzet azt mondták még nem érkezett vissza a szervizből lehet hogy alkatrészre várnak vagy sok a dolguk. Azóta eltelt még egy hét de még mindig semmi. Ilyen esetbe mit lehet csinálni vagy még mindig várjak? De meddig? Volt már valaki hasonló helyzetben? Nagyon fontos lenne már hogy visszakapjam mert a munkámhoz is azt használtam és már a 30 nap is soknak tűnt de így még ki tudja meddig kell várjak rá.2014. okt. 6. 11:34
2/4 A kérdező kommentje:
Az a baj hogy nem tudom a szerviz számát különben már hívtam volna őket. Az Euronicsból vitték el mert ott vettem a gépet.
2014. okt. 6. 11:46
3/4 anonim válasza:
Hívd fel a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőséget, van ott egy csomó ember, aki ért is hozzá, és pontosan megmondja, mit csinálj. Kedvesek meg minden.
4/4 anonim válasza:
30 napon túl elállhatsz az eredeti szerződéstől, és kérheted a vételár visszafizetését, vagy teljesen új készüléket. Ha ezt a kereskedő nem akarja megtenni, fenyegesd őket a fogyasztóvédelemmel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!