Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Miért nem működik a mobilinter...

Miért nem működik a mobilinternetem?

Figyelt kérdés
Ma reggel mikor használtam teljesen rendben működött, majd egy óra múlva ismét be szerettem volna lépni, de csak annyi történt, hogy megjelent pár másodpercre a kezdőablak, majd eltűnt. Lefuttattam egy víruskeresést az egész gépre, direkt figyeltem, hogy ennek mobilinternetes mappa vizsgálatakor talál-e kártevőt, de annál nem jelzett semmit. Megtisztítottam a gépet a talált vírusoktól, de ezután sem változott helyzet. Hogyan tudnám megoldani ezt a problémát? Még annyi, hogy másik gépen hibátlanul működik. A válaszokat előre is köszönöm!
2014. aug. 21. 22:46
 1/4 anonim ***** válasza:
próbáld meg kikapcsolni a készüléket, várj 1 percet, majd kapcsold vissza. Hátha segít
2014. aug. 21. 22:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
így is próbáltam, de sajnos megmakacsolta magát, meg is tisztogattam a csatlakozókat, a SIM kártyát is kivettem, visszaraktam, de semmi változás
2014. aug. 21. 23:02
 3/4 anonim ***** válasza:
Sticckel használod? Akkor egy megoldás van, töröld (a legegyszerűbb a Ccleaner Eszközök menűjéből), aztán telepítsd újra. Ellenőrizd, hogy a tűzfalon Kimenőre van-e beállítva? Nekem is volt gondom néhány napja ezzel, de újratelepítés után rendben működik.
2014. aug. 22. 12:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:

igen, az újratelepítés eredményes volt

köszi a segítséget

2014. aug. 23. 13:48

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!