Mi lehet a baja a tévémnek? (Samsung UE32F4500)
A probléma eléggé furcsa, legalábbis számomra, remélem a megoldás már egyszerűbb lesz.
Szóval a történet:
Még karácsony tájékán vettem egy Samsung ue32f4500 SMART tévét. Először csak analóg módon hangoltam be a csatornákat, de mivel nem voltam megelégedve a képminőséggel, így a kábelszolgáltatómtól szereztem egy Conax kártyát és behangoltam digitálisan az adásokat. Azóta gyönyörű kép főleg a HD adások tűélesek. A probléma azzal van, hogy egy idő után elkezdtek csúszni az adások. Miközben a kinti szobában a másik, régi CRT tévén is ugyanaz a csatorna megy, az nálam komoly csúszásban van. Az a különleges, hogy ez a csúszás csatornánként eltérő, például az RTL csak 2-3 másodperccel van lemaradva, de a TV2 több mint fél perccel. Még azt mondom, hogy ezzel meg is barátkoznék, de sajnos az is elő szokott fordulni, hogy egyszerűen elmegy az adás, mintha nem is lenne benn a Conax kártya és kiírja, hogy a szolgáltatás nem elérhető. (Közben a másik tévén természetesen megy szépen az adás) Ez a képelmenetel van, hogy 5-10 másodpercen belül helyre áll, de volt már rá példa, hogy 30 perc is kellett neki. Ilyenkor se a kikapcsolás nem segít, se az ha eltávolítom, majd visszahelyezem a Conax kártyát, illetve az sem segített, hogy már többször újrahangoltam az összes csatornát. (A késés is megmaradt) Egyedül analóg módon nem megy el az adás, illetve úgy nem is csúszik, de ugye úgy nézhetetlenül ronda az adás.
Mi lehet a probléma?
A szolgáltatót keresd meg lehet, hogy náluk van valami gond.
Tőlük kérj tájékoztatást ha ők azt mondják, hogy náluk minden rendben akkor sajnos a TV-vel lesz gond.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!