A T-Home kifogja számlázni a tévesen bekapcsolt szolgáltatásokat?
T-Home Családi IPTV előfizetésünk van és tegnap telefonon megrendeltük az HBO MaxPak csomagot.
Az HBO-t be is kapcsolták de emellett az összes minicsomagot is aktiválták. Szóval most az összes csatornát nézni tudjuk pedig mi csak az HBO-t rendeltük meg.
Ugye nem fogják ezeket a minicsomagokat kiszámlázni?
A MaxPak csomagban nézhető csatornák:
Ma bekacsoltam a tévét és az összes csatornánál azt írta hogy Nincs jogosultságom megtekinteni a műsort.
Felhívtam az ügyfélszolgálatot, a csaj küldött valami frissítést az IPTV box-ra. Újraindult és most megint az összes csatornát tudom nézni. :D
Valami hiba lehet a rendszerben.
Ugyan már! Nincs ott semmilyen hiba, meg rosszul letöltött profil.
10 év után elég jól ismerem a céget. Ez a szokásos beetető időszak. Egészen addig meghagyják neked a prémium csatornákat amíg hozzá nem szoksz hogy van. Aztán a lehető legrosszabb pillanatban letiltják hogy fizess elő rá.
Nekem már elég sokszor cseréltek IPTV set top box-ot és eddig minden csere után akár több hétig is tudtam nézni olyan csatornákat amire nem fizettem elő.
Legutóbb az HBO Pak csatornáit nyitották ki "ajándékként" aztán hétvégén volt valami nagyon jó film premierje rajta, és a film kezdte előtt 2-3 órával letiltották a csatornát.
Nálam sikerült is a beetetés, mert előfizettem az HBO-ra. Mondjuk ennek az is az oka, hogy az HBO az egyetlen csatorna itt Magyarországon ahol értelmes műsor is megy, és nem csak a népbutítás.
Ha a My T-Home felületlén nem látod megrendelve azokat a csomagokat amire nem fizettél elő, akkor nem is fogják kiszámlázni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!