Jobb oldali fülhallgató nem szól. Garancia?
Figyelt kérdés
Pár hónapja vásárolt Panasonic fülhallgatóm jobb "oldala" egyik pillanatról a másikra nem szól. Kipróbáltam telefonnal is, laptoppal is, egyikkel sem működött. Látható sérülés nincs rajta, nincs megtörve vagy valami. Neten azt olvastam, hogy elvileg van rá garancia, de mivel Tescoban lett vásárolva, meg ráadásul a blokk sincs már meg, nem sok esélyt látok rá, hogy tudnak vele mit kezdeni. Megpróbáljam azért, vagy halva született ötlet?:/ Nagyon szerettem pedig, jó kis füles volt:.( Más ötletek esetleg?2014. ápr. 14. 22:04
2/7 anonim válasza:
Csibész dolog, vegyél másikat, annak a papírját őrizd meg...
Nem folytatom...
3/7 A kérdező kommentje:
Gondoltam, hogy így nem lehet, szerintem ez lejön a kérdésből, de "sajnos" pozitívan próbálok hozzáállni a helyzethez. Nem kell kioktatni.:)
2014. ápr. 14. 22:10
4/7 A kérdező kommentje:
A papírja megvan, csak a blokk nem.
2014. ápr. 14. 22:11
5/7 anonim válasza:
Garancia a garancia jeggyel és számlával együtt érvényesíthető.
6/7 A kérdező kommentje:
Akkor ezt buktam, bár számítottam rá. Köszönöm a válaszokat!:)
2014. ápr. 15. 12:51
7/7 anonim válasza:
Vegyél egy ugyan olyat, majd pár nap múlva (3 napon belül) az új blokkjával vidd vissza a régit, hogy 'bocsi, de nem működik'. Így lesz 2 jó fülhallgatód.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!