Van egy ASUS VE228H-monitorom amit már lassan egy éve vettem és sajnos még amikor új volt megjelent rajta egy piros csík függőlegesen mit tegyek?
Figyelt kérdés
letakarítottam bedoboltam hogy vigyük vissza majd amikor apumnak meg akartam mutatni addigra eltűnt így nem került vissza a boltba egy párszor megjelent a csík kicsit nyomogattam a monitort és eltűnt a csík most megint megjelent de hiába nyomkodom semmi még mindig ott van és idő közben megszűnt az a cég ahonnan vettem a Lambda computer Így hogyan lehet garanciába kicserélni?.....................van egy 2.1es hangrendszerem is amit ők vizsgáltak be és még a megérkezése előtt megszűnt a cég már lassan egy éve erről sem tudok semmit mit tegyek?? hová és kihez forduljak?2013. nov. 3. 20:40
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!