Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Aggódhatok, hogy ne vágjanak...

Aggódhatok, hogy ne vágjanak át a hangfalakkal kapcsolatosan?

Figyelt kérdés
Két hete rendeltem meg egy magyarországi boltból két elég drága hangfalat. A ládák külföldről érkeznek hozzájuk. Szerintetek előfordulhat-e olyan, hogy az itthoni boltban belenyúlnak a hangfalba és mondjuk kicserélik a hangszórókat valami gagyibbra? Én laikus vagyok ehhez, tehát se kívülről, se belülről nem tudnám megmondani, hogy mi eredeti rajtuk/bennük. Nem szeretném azt, hogy később kiderüljön bármi kapcsán is, hogy a hangszórók mondjuk ki lettek cserélve, én meg csak lesek. Sőt még rám is fogják, hogy én buheráltam meg. Szerintetek mit tegyek? Nézessem meg valaki hozzá értővel, ha megérkezik az áru? Annyi mindent hall az ember és én nem akarom átvertnek érezni magam. :-(

2013. jún. 20. 03:37
 1/3 anonim ***** válasza:
Kevesebb összeesküvés elméletet gyárts. De ha esetleg képes lennél mégis belenyúlni akkor a garanciád ugrik.
2013. jún. 20. 06:31
 2/3 anonim ***** válasza:

Egy hangfal nemcsak a drága hangszórótól lesz drága, és minden rész le van matricázva.

Egy kérdés: minek neked drága hangfal, ha nem is hallod ki azonnal a különbséget?

2013. jún. 20. 07:08
 3/3 anonim ***** válasza:

Milyen hangdobozokról van szó?

Miért rendelsz olyantól, akiben nem tudsz megbízni?

Egyébként nem túl valószínű. A kinézet is számít, vannak aránylag felismerhető hangszórók.

Egy-egy hangdoboz, ha igazán jó, akkor azért is olyan jó, mert a benne levő hangszórók, hangváltó és maga a doboz nagyon jól össze van hangolva. Na mármost nem biztos, hogy annyira értelmes dolog --főleg egy hivatalos kereskedőnek-- mondjuk éppen egy típusú b&w-ből kiszedni pont azt a hangváltót. És mibe rakja bele, ha kiszedte??

2013. jún. 20. 15:54

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu