Vásároltatok már internetről nagy értékű elektronikus eszközt?
Figyelt kérdés
Internetről már rengetegszer vásároltam, de maximum 15-20 ezer forintig. Ha valami nagy értékű elektromos eszközt kellett vennem, akkor azt általában mindig helyben vettem. Ennek oka, hogy ha valami probléma van az eszközzel, akkor a garanciát könnyű intézni. Viszont mivel ezek kisebb boltok, így jóval drágábban adják, mint pár netes webáruház. Mivel most 140-150 ezres tévét szeretnék venni, így már egy webshoppal akár 15-20 ezret is megspórolhatok, ami nem elhanyagolható. A kérdésem az, hogy rendeltetek-e már nagy értékű elektromos eszközt (tv, számítógép, konzol, stb..) webáruházból, mi ennek a menete, illetve volt-e bármi gond vele, és ha esetleg volt, akkor mennyire volt nehéz a garanciális ügyeket intézni? Vagy inkább keressen fel az ember egy Media Markt-ot, vagy egyebet és szerezze be onnan?2013. jún. 14. 19:13
1/4 anonim válasza:
Gyakorlatilag mindent az internetről vásárolok. A garancia érvényesítése semmivel nem macerásabb, mint egyébként, kapsz számlát, jótállási jegyet, és ha gond van, azzal felhívod őket vagy bemész a személyes ügyfélszolgálatra.
Nekem eddig még csak a mosógépemnél kellett garanciát érvényesíttetnem, semmi gond nem volt, másnap jött is szépen a szerelő, megcsinálta.
Nem hinném, hogy attól, hogy személyesen vásárolsz meg valamit a boltban, könnyebb a garancia érvényesítése, sőt!
2/4 A kérdező kommentje:
Igen, a lényeget kihagytam: én vidéki vagyok, a fővárostól 220 km-re lakom, és a legtöbb webshop Budapesti. Szóval ilyen esetben milyen macerával jár a garancia? Nyilván ha valaki eleve fővárosi és onnan rendel kényelmi szempontokból, akkor ő könnyebben tudja intézni a dolgokat.
2013. jún. 14. 19:57
3/4 anonim válasza:
Ennyire nagy értékűt még nem rendeltem, én is csak 20 ezer körülig mentem el, de nagyobb értékű cuccoknál is ugyanaz a helyzet. Megbízható boltból kell venni, és akkor nem kell semmitől sem tartani.
4/4 anonim válasza:
Semmi gond nem volt, egy 350 000 Ft-os ASUS notebookot, és egy 470 000 Ft-os SONY tévét rendeltem egyszerre. Persze ott volt a csoki a gatyában, hogy lesz valami, de hibátlanul kihozták, igaz három nap késéssel. Mivel nem volt megfelelő méretű autó, ezért csak később tudták hozni, erről maga az üzletvezető tájékoztatott telefonon, nem győzött bocsánatot kérni. Ráadásul egy 20%-os kupont is kaptam kárpótlásképpen, valamint csak a szállítási díj felét kérték el.:)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!