Szia
1998-ban a Microsoft DirectX csapatából négy mérnök, Kevin Bachus, Seamus Blackley, Ted Hase és annak vezetője, Otto Berkes szétszerelt néhány Dell laptopot, hogy annak segítségével megépítsenek egy Microsoft Windows támogatottságú videojáték-konzol prototípusát. A csapat egy olyan konzolt akart létrehozni, amely sikerrel szembe szállhat a Sony PlayStation 2-jével, ami számos videojáték fejlesztőt csábított el a Windows platformtól. A csapat felkereste Ed Friest, a Microsoft játék kiadásáért felelős részlegének akkori vezérét, majd bemutatták neki a Berkes csapata által fejlesztett DirectX grafikai technológián alapuló „DirectX Box” játékkonzoljukat. Fries támogatta a Windows DirectX-én alapuló konzol ötleteit.[5][6]
A fejlesztés alatt az eredeti DirectX Box név Xbox-ra rövidült. A Microsoft marketing osztálya nem volt megelégedve az Xbox névvel és számos alternatívát javasolt. A véleménykutatás során az Xbox nevet fennhagyták a lehetséges nevek listáján, hogy bebizonyítsák mennyire népszerűtlen lesz a vásárlók körében. A fogyasztói visszaigazolások viszont éppen ennek ellenkezőjét hozták: az Xbox nevet jóval többen támogatták, mint bármelyik másikat, így ez lett a termék hivatalos neve.
:O
Hát,
Kössz szépen hasznos volt a komment végre ezt is tudom :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!