Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Megjavítja a szervíz ingyenese...

Megjavítja a szervíz ingyenesen a fényképező optikáját, ha leejtettem?

Figyelt kérdés
Van egy Fuji Finepix AX300-as fényképezőm, és időzítőre volt állítva, és a szél lefújta a helyéről, és az optika beragadt. Nem tud kikapcsolni (nem húzódik vissza a lencse) és nem is tud képet csinálni sem. Visszanézni még lehet a képeket, de ennyi. Még garanciás, de megjavítják ezt a hibát?

2012. aug. 4. 23:10
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
Nem.
2012. aug. 4. 23:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 A kérdező kommentje:
és miért?
2012. aug. 4. 23:15
 3/15 anonim ***** válasza:

Nem.


A garancia kizárólag a gyári, rejtett hibákra vonatkozik. Tehát olyan dologra, amely az előállítás során keletkezett, de nem jelentkezik azonnal, véletlenül a minőség-ellenőrzésen is átment.

Törös pedig akkor sem garanciális, ha már a gyárban ezer darabra tört. Az ellentmondásnak az a magyarázata, hogy képtelenség kideríteni, hol és mikor sérült.

2012. aug. 4. 23:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim ***** válasza:

Mondjuk mert a gép sérülése a nem rendeltetés szerinti használat (értsd leejtés) miatt keletkezett, ez nem a gyártócég hibája, nem tartozik érte anyagi felelősséggel.

Ha összetöröd az autódat, azt sem garanciában javítják meg (feltéve, ha nem gyári hibás pl. a féked.)

2012. aug. 4. 23:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim ***** válasza:

Hogy miért nem? Leírtam az előbb, de kibővítem.

Azért mert a garancia nem jótékonysági intézmény. Sem a gyártó, sem az importőr, kereskedő nem tehet róla, nem oka a meghibásodásának. A javítás pénzbe kerül, olyankor is, amikor nem fizetsz érte. És látod, még ez sem igaz. Az ingyenes javításod is pénzedbe kerül. Mégpedig úgy, hogy beépítik az árba.

2012. aug. 4. 23:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 A kérdező kommentje:
de például a telefonom fülhallgatója is elromlott, és azt is megcsinálták. És gondolom nem gyári hibás volt, hanem egyszerűen kikopott vagy kilazult a helye.
2012. aug. 4. 23:27
 7/15 anonim ***** válasza:

És még mindig kiegészítés, bónusz gyanánt: A garanciális időben, rendeltetés szerinti használat mellett jelentkező, ténylegesen a garanciális hibák körébe tartozó hibákat sem javítja ingyen „a” szerviz, csak a garanciális.

Mondjuk szerelési hiba miatt tönkremegy a chip. Az országban van 687 olyan szerviz, ahol meg tudják javítani. Ezek között van 36 Fuji márkaszerviz. Ám a forgalmazó csak hárommal szerződött. Akkor az van, hogy csak az a három fogja garira elvégezni a javítást.

2012. aug. 4. 23:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 A kérdező kommentje:
és egyébként egy rendes szervíz mennyiért javítaná meg kb?
2012. aug. 4. 23:27
 9/15 anonim ***** válasza:
No, a fülhallgató csatlakozását pedig azért, mert a készüléken nem látszott durva behatás, szándékos rongálás, túlhasználat. A hiba jellege olyan, hogy a hiba náluk is keletkezhetett, meg nálad is. Márkavédelemből egyszerűbb, olcsóbb a nem egyértelmű hibák javítását bevállalni.
2012. aug. 4. 23:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 A kérdező kommentje:
és ha azt mondom a szervízben, hogy a gép nagyon könnyen bekapcsol ( ami igaz is) a táskámban, és ugye viszem ide-oda, és egyszercsak beragadt a lencse... a karcolások meg nem akkor keletkeztek
2012. aug. 4. 23:38
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!