Mi a jobb a Ps3 vagy xbox360?
Egy hozzáértő már tegnap lezárt már egy ilyen vitát.
Remélem nem sértődik meg ha idézem az írását!
Almapeti válasza:
http://www.youtube.com/watch?v=I5t7mTUcNdI&feature=youtube_g..
Comprasion videó!
Xbox 360 adatok:
Processzor:
IBM PowerPC alapú CPU
- 3 db 3.2 GHz-en működő mag
- 2 szál/mag; 6 szálas feladat-végrehalytó
- 1 VMX-128 vector egység magonként;
összesen 3db
- 128 VMX-128 register szálanként
- 1 MB L2 gyorsítótár
CPU Matematikai sebesség:
- 9 billió pont kiszámítása
másodpercenként
ATI grafikus processzor:
- FSB 500 MHz
- 10 MB beágyazott DRAM
- 48 utas párhuzamos lebegőpontos
dinamikusan ütemezett shader
pipeline
- Egységes (univerzális) shader
architectura
Polygon teljesítmény:
- 500 million háromszög
másodpercenként
Képpont kitöltési teljesítmény:
(Pixel fill rate)
- 16 gigasamples/sec fillrate 4X MSAA-
val
Shader teljesítmény:
- 48 billió shader művelet
másodpercenként
Memória:
- 512 MB G-DDR3 RAM
- 700 MHz DDR sebesség
- Egységes memória architektúra
Memória sávszélesség:
- 22.4 GB/s sávszélesség a buszon
- 256 GB/s sávszélesség az EDRAM-
ban
- 21.6 GB/s az FSB-n
A rendszer teljes lebegőpontos
számítási teljesítménye
- 1 TerraFLOP
Ps3 adatok:
CPU: Cell Processzor
PowerPC-base Core @3. 2GHz
(8 magos de ebből 2 magot a rendszer fent tart magának(nam használja fel a rendszer) 2 magot használ az AI-ra(menü) és 4 magot a játékokra de ez a processzor fajta gyengébb!
1 VMX vector egység
512KB L2 cache
7 x SPE @3. 2GHz
7 x 128b 128 SIMD GPRs
7 x 256KB SRAM for SPE
GPU: RSX @550MHz
1. 8 TFLOPS floating point
(lebegőpontos) teljesítmény
Full HD (1080pixel felbontásig) x 2
csatorna
Multi-way programmable parallel
floating point shader pipeline.
Memória:
256MB XDR Main RAM @3. 2GHz
256MB GDDR3 VRAM @700MHz
Rendszer adatátviteli sebesség:
RAM: 25. 6GB/s
VRAM: 22. 4GB/s
RSX: 20GB/s (írás) + 15GB/s (olvasás)
SB: 2. 5GB/s (írás) + 2. 5GB/s
(olvasás)
Rendszer lebegőpontos
teljesítménye (System Floating
Point Performance): 2 TFLOPS
Öszehasonlítás:
Processzor: xbox l2 erősebb a ps3 nál ami sokat számít!
Gpu: a ps3 támogatja az 1080pixel felbontást míg az xbox csak 720 pixelt(ez szerintem semmit n számít, blu-ray-t se nagyon szoktam használni mert drága inkább letöltök egy 4.7gb-os lemezre egy sima filmet él lejátszom, az exkluzív játékok ps3-on nagyon jók de a ps3 fanok nem mondhatják hogy a gears of war vagy a forza 4 szar, de az xbox fanok se mondhatják Hogy a ps3 exkluzív címek szarok(gran turismo, resistance, killzone) ezek a címek teljesen hasonlítanak egymásra(forza 4-gran turismo 5, gears of war-resistance vagy killzone) a ps3 nak nincs egy bizonyos shader támogatása amitől az árnyékok halványabbak és a kép kicsit szűrkébbnek tűnik! Xbox 360-nak az árnyékok élesebbek sötétebbek!
Memória:
Az xbox-nal az 512mb gddr3 ram bizony több mint a 256mb a ps3-nál és az xbox rendelkezik egy úgynevezett Egységes memória architektúrával ami rendesen meggyorsítja a teljesítményt!
Ennyit erről Mindenki döntse el milyen konzolt szeretne de ajánlatom xbox 360 (mielőtt azzal jönnének a ps3 fanok hogy honnana tudom. mert mind két konzollal rendelkezem)
Nos ha elmennél egy saturn ba biztos találsz kitett konzolt amit kipróbálhatsz.
Aki azt mondja nem rezeg a PS3 joystick: idióta.
Semmit nem tud a másik konzolról, szóval nem hallgatnék rá, mert max az egyik konzolról van csak igazi információja.
Az előző válasz meg nem túl hasznos.
Oké, a hardvereket felsorolja, ami nem valami fontos. Fix hardver van, aki jobban optimalizál az tud szebbet csinálni, csak a fejlesztőknek számít az, hogy mennyi ram van benne meg ilyenek.
Xbox sem szar, PS sem szar, de utóbbi jobb.
Több az exkluzív rá, jóval több, szóval ha nem csak a multiplatform játékokkal akarsz játszani, akkor PS3 ajánlott mindenképp, ha csak multiplatform játékokkal akarsz játszani akkor neked egy xbox is elég.
Ha akarsz multizni PS3, mert ingyenes, míg a Live fizetős.
Blu-ray lejátszó PS3-ba mindenképp előny, tudom, most jön az a szöveg, hogy "úgy sem néz senki blu-ray filmeket", de a játékok szempontjából is fontos. 50 gigára minden ráfér, míg boxon a 9 gigára már szinte semmi. Ezt megoldják általában úgy, hogy 2 dvd-re írják ki a játékot, viszont az sem az igazi, mert úgy is tömörítenek rajta valamit.
Meg PS3-on így egy blu-ray lemezre mindenféle videót rátudnak rakni, hogyan készült a játék, kulisszák mögött, stb.
#13
Persze nem az összes, de míg boxon van 4 igazán jó exkluzív addig PS3-on ez minimum 10, de inkább 15.
Killzone, Resistance, Metal Gear Solid 4, God of War, Heavy Rain, Uncharted, Infamous, Gran Turismo 5, LittleBigPlanet, Motorstorm, The Last of Us, Beyond: Two Souls (na jó, utóbbi kettő még meg sem jelent, de nagyon úgy néznek ki a dolgok hogy az utóbbi pár év legjobbjai lesznek), Demon's Souls, Warhawk/Starhawk, és akkor ezek csak a nagyobb címek.
És a PS2 HD címek nincsenek benne, Shadow of the Colossus/ICO, Sly, stb.
Meg pár nagyon nagy PSN-es cím, amik nem jelentek meg lemezen, de megérdemelnék: Journey, Flower, Flow (mondjuk ezek állítólag jönnek majd blu-ray-en), Dead Nation, stb.
Ez mindenképp több, mint a Gears of War, Halo, Forza és Alan Wake részek, amik közül pl. Alan Wake PC-re is van, meg a többinek is egy-két része.
De a box sem szar, ezzel csak azt akarom mondani, hogy boxot az vegyen, aki csak multiplatform játékokkal akar játszani meg Haloval, ha valaki a legjobb PS exkluzívokkal akar játszani az meg PS3-mat vegyen.
Annyira hülyék vagytok.
Papíron lehet, hogy gyorsabb a Cell de mire megy vele?
A fos utasításkészlet miatt iszonyú nehéz rá programozni és még bizonyos játékokban így is szarabbul néz ki, mint a PS3.
Ajánlom olvasd végig és rájössz hogy te beszélsz hülyeségeket!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!