Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » UPC műsorrögzítős készülékkel...

UPC műsorrögzítős készülékkel kapcsolatos kérdés? (Philips DSR 8111) Miért nem vesz fel?

Figyelt kérdés

Elindítom a felvételt,miután a piros LED felvillan és utána eltűnik. (nem tudom,hogy hiba-e)

Miután lejár a felvétel,megnézem a rögzített műsorok között,de csak annyit jelez,hogy 0 perc. 0 % helyet foglal és hiába nyomom meg a lejátszást,csak egy kék képernyő jelenik meg! ráadásul mindig január 1 a dátum...

Felhívtam a UPC-t és leráztak annyival,hogy majd vigyem be...



2012. jan. 26. 15:49
 1/2 anonim ***** válasza:

Érdemes lenne egy újratelepítést végezni amiben az ügyfélszolgálat segít(én is rendszeresen csinálom mert sajnos iszonyú sz@r az upc rendszere/minősége de nincs más szolgáltató felénk)ez általában megoldás.

De ha nem segít akkor készülékhiba amit vagy beviszel az ügyfélszolgálatra vagy bejelented a hibát és kijönnek a szerelők.

2012. jan. 26. 17:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Az egyik fejbemeneten nincs jel. Vagy a merevlemez hibás. Vidd be, kicserélik.
2012. jan. 26. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!