Roland7 kérdése:
Alzás garis tapasztalat valaki?
Figyelt kérdés
Szóval vettem egy SSD-t ps5-be alzán,a ps5-öt ugyanúgy alzán vettem,ha ezt jómagam beteszem (az SSD-t) akkor a garinak lőttek? mert a gyártó garija evvel megmarad,de nem tudom hogy az alza ehhez hogyan áll hozzájúl. 24. 10:40
1/6 Ypszilon1980 válasza:
A garanciához szerződésben leírtaknak megfelelően kell hozzáállni, ez nem Alza sajátosság. Ha az van leírva, hogy a PS5 csak addig marad garis, amíg nem nyúlnak hozzá, akkor elveszted a garit, ha belerakhatod, akkor nem veszted el. Ha esetleg az Alza vállal ezért plusz garit, akkor a honlapon el kell olvasni milyenek a feltételek.
2/6 anonim válasza:
Nem is értem, hogy miért gyűlölködnek az Alza-val kapcsolatban. A magyar kereskedők példát vehetnének reklamáció-kezelésből.
Sose volt velük probléma. Vagy azonnal visszakaptam a pénzt, vagy bekérték bevizsgálásra a terméket, ekkor másnap már szintén visszafizették az árat.
3/6 anonim válasza:
HAHÓÓÓÓÓÓÓÓ! A büdös qurva anyjukat...
4/6 acelsziv válasza:
Ezt miért itt kérdezed meg? Van az Alzának ügyfélszolgálata és megmondják ott.
5/6 A kérdező kommentje:
hehe azt hitted ott elmondják? nos az volt a válasz, hogy "mi erről nem tudunk semmit, irj emailt es 2 napon belul megtudod" mikor másnap már mentem volna az ssd-ért
aug. 2. 09:45
6/6 anonim válasza:
Nem vész el a garancia, soha nemkértek tőlem szerelői igazolást, ha PC alkatrészt gariztattam.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!