A helyzet az, hogy kiválasztottam egy jó laptopot az egyetemhez, mert ami most van annak a kapacitása egy krumplinál is rosszabb, régi gepről van szó. Kb fél évig spóroltam míg végül úgy döntöttem ebből a pénzből már tudok egy normálisat venni, viszont nem tudom, hogy megéri e az emagnál a rendelés. Ha esetleg rossz állapotban jön meg akkor vissza szokták cserélni vagy csak nagy macera árán?
Igen, az emag webáruház oldalon sok terméknél ott van, hogy tulajdonképpen ki árulja. Ezeknél aztán fújhatod, ha valami ciki van a termékkel. Az emag a vállát vonogatja, hogy hát oda van írva, ki az eladó. Te meg levelezhetsz Románia-külsőre. A második remény nélküli levélváltásnál lemondtam az ötezer forintról. Na de ha több?
febr. 14. 09:06
Hasznos számodra ez a válasz?
12/19 anonim válasza:
Az Emag egy rakás kaka lett. Én éveken át rendeltem tőlük, de befejeztem.
Laptopot meg a Notebook.hu-tól kell venni.
febr. 14. 11:47
Hasznos számodra ez a válasz?
13/19 anonim válasza:
Amúgy az a vicc benne, hogy mindenkitől ezt hallom, hogy mekkora egy szar. Közben meg fideszes segítséggel (nemzetgazdaságilag kimelt beruházás!!!) Mezőgazdasági zöld területen húztak fel gigaraktárat (bármilyen talajvédelmi/természetvédelmi/vízvédelmi eljárások nélkül) Dunaharasztinál. Csak kinek?? Ki a fszom vesz még ezektől bármit??
febr. 15. 23:17
Hasznos számodra ez a válasz?
14/19 anonim válasza:
Unokatesóm vett tőlük egy jó drága gamer laptopot, négy hónap után az SSD leállt. Kész, ennyi, szerviz jó messze, inkább ő maga vitte oda, de minek? Másfél hónapja nem kapta vissza. Elege van az egészből, kéri vissza a pénzét, most itt tartunk.
febr. 16. 22:45
Hasznos számodra ez a válasz?
15/19 anonim válasza:
Hogy mi??? Jelenlegi szabályok szerint a szerviznek KELL 1 hónap után felajánlania, hogy cserélik/visszafizetik az árat!! Hahó! Mit csinál haverod? Ennyire hülye ne legyen már! (Már ha garanciás ügyintézésre vitte be (vagy jótállás, vagy mi). Ha nem garisra vitte be, akkor még a hülyébbnél is hülyébb.)
Pl Alza simán ki is fizetett így, mással még nincsen tapasztalatom szerencsére.
„Ha a termék hibája szervizben orvosolható, 15 napon belüli javításra kell törekedni. Ha ez mégsem tartható, a vevőt legkésőbb a tizenötödik napon értesíteni kell arról, hogy előreláthatóan meddig kell még várnia. Ha 30 napon belül sem sikerül megjavítani a hibás terméket, akkor 8 napon belül ki kell cserélni azt, vagy vissza kell fizetni a vételárat.”
!!!
Hahó!! Mégcsak kérnie se kellett volna az árat!
febr. 17. 10:22
Hasznos számodra ez a válasz?
16/19 anonim válasza:
Meg kell nekik említeni a fogyasztóvédelmi hatóságot, 24 órán belül intézkednek.
Addig viszont csak ülnek a pénzeden.
febr. 17. 14:12
Hasznos számodra ez a válasz?
17/19 anonim válasza:
Laptop még mindig javítás alatt, de már nem is akarja átvenni, kéri a pénzét, de mi van, ha nem adják? Még bőven garanciás.
febr. 17. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
18/19 anonim válasza:
Laptopot nem rendeltem onnan. Használt " Debrecenből ".
SSD, stb ki lehet választani. Ram - rom méretet is. 5 éve 40.000 körül volt.
Mindenképp laptoppal foglalkozó helyről.
Volt ami X@r volt. A visszaküldése húzós lett volna. Vár a "kukára "
máj. 14. 08:07
Hasznos számodra ez a válasz?
19/19 A kérdező kommentje:
Végül rendeltem. Egy ideje használom már, és eddig nem nagyon volt bajom vele.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!