Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » A modem újra indítása óta...

Ismeros kérdése:

A modem újra indítása óta nincs tv adás, mit tegyek?

Figyelt kérdés
Előfizettem internetre a DIGI-nél, tv adást nem kértem. De miután bejöttek bekötni mégis volt 40 plusz tv csatornám is. Kihúztam a kábeleket a Huawei modem/router-ből mert átrendeztem hogy szebben nézzen ki. Vissza dugtam mindent a helyére, internet van is, de egy darab csatorna nem jön be. Lehet hogy eddig se kellett volna hogy bejöjjön és az újra indulással állt helyre?

2023. dec. 9. 18:18
 1/5 anonim ***** válasza:
Miért kéne tenned bármit is, mikor ez a normális állapot?
2023. dec. 9. 18:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 Szirty ***** válasza:

"mit tegyek?"


Fogadd el hogy az a szolgáltatás amit nem fizetsz az nincs.

2023. dec. 9. 18:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 Szervizmérnök úr ***** válasza:

Csak tettél egy kis lépést egy igazságosabb jövő felé.

Ne aggódj, valamelyik hajnali központi frissítő adatcsomag amúgy is elrendezte volna.

2023. dec. 9. 21:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Helyükre kerültek a dolgok, nálad a kábelel a Diginél a csatornák...
2023. dec. 9. 22:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Nekem Voda szolgáltatás van, és megfigyeltem a telepítés folyamatát, a Diginél is hasonló lehet.

A terepen dolgozó munkatárs a rendszerre csatlakoztatott új eszköz adatait felveszi a saját tabletjával a céges rendszerbe, felhív egy technikust, aki a céges rendszerbe ezzel beregisztrálja az eszközt, és beállítja a szolgáltatásokat. Teszt jelleggel szerintem a kérdezőnél a tv szolgáltatás működését is ellenőrizték, hiszen ha már ott vannak, az nem kerül semmibe, de ha a kérdező másnap megggondolja magát hogy neki mégicsak kell tv, akkor mehetnek a helyszínre akár.

Szóval időnként, mondjuk naponta egyszer automatikusan frissül a kihelyezett eszköz beállításainak listája, de az újraindításkor mindenképpen. És ezt idézhette elő a kábelek dugdosásával.

Az egyedüli visszaút az ügyfélszolgálaton keresztül vezet, a tv szolgáltatás igénylésével.

Esetleg okostv esetén online műsorokkal.

2023. dec. 10. 04:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!