Ez,hogy meg az emagnál?
Nézegettem tv-ket az emag-nál de ugye vannak az emag-hoz szerződött kereskedő partnerek és nem tudom,hogy ha gond van a termékkel elállási jog gyakorlás vagy garanciális probléma akkor ezeknél a cégeknél,hogy megy a menet.Az emag tud segíteni vagy másik cég felé nekem kell intézni mindent?
A TV-knél amiket néztem következő forgalmazók vannak
-evoMAG
- Smart Deal Online
-Flanco
Dolgoztam ott az 1 dolog h a dolgozókkal h bánnak.
Volt olyan ügyfelem aki 6 hónapja kínlódott mert nem cseréltek neki, nem kapott vissza pénzt és ilyenekből volt 1000. Sose rendeltem de ahogy ott dolgoztam és láttam mennyi emberrel kibaxbak nem is fogok
"Garancia az eMAG Marketplace-en értékesített termékekre
Az eMAG Marketplace partnerei által forgalmazott termékek garanciális ügyintézése, beleértve a javítást az adott partner feladata.
A garanciális ügyintézésre vonatkozó feltételeket megtalálod minden partner saját adatlapján.
Itt megtalálod az eMAG Marketplace összes partnerét.
Minden jótállással rendelkező termék szállításakor e-mailben megkapod annak jótállási jegyét (garancialevelét), amely tartalmazza a javítást végző szakszerviz adatait is.
Javasoljuk, hogy a felmerülő kérdéssel, panasszal fordulj akár közvetlenül a legközelebbi szakszervizhez."
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!