Jófogáson miért kérnek email címet a vásárlás befejezéséhez?
Jófogáson miért kérnek email címet a vásárlás befejezéséhez?
(Tőlem mint eladótol kérnek hogy ők fejezzék be a vásárlást)
Csak hogy idézzem őket:
1.Jó napot, tetszik a termék és szeretnék vásárolni a Foxpost segítségével, kérem írja meg az e-mail címet, meg kell adni, értesítést fog kapni a vásárlásomról.
2.Üdvözlöm,tudnál küldeni egy eмall címet, hogy befejezhessem a vásárlást.
Milyen valószínű hogy ők csalók ?
Köszönöm a válaszokat
Akkor jól gondoltam, mondjuk egy kicsit furcsa hogy egyik sem válaszolt még ahhoz képest hogy csalók
A "4"-es nek, mindenhol hirdetem, marketplacen,jófogáson, hardveraprón kivéve vaterán mert az fizetős
Kaptam én is, hasonló szöveggel és szintén az email-címem akarta, hogy vásárolhasson tőlem. Csak bennem fel sem merült, hogy írjak a Gyakorira.
Eleve marhaság, ráadásul ott volt a magyartalan fogalmazás is.
Mindennek tetejébe én csak kerestem egy bizonyos dolgot, nem eladni akartam. A szerencsétlen ezt már észre sem vette.
Azért érdekes dolog az intelligencia, manapság az emberek annyira nem tudnak magyarul, hogy át lehet őket verni, ordítóan magyartalan, hibás szövegekkel?
Ez van sajnos.
#4
A Marketplace itt Németországban teljesen használhatatlan lett a csalók miatt. Mindegy, hogy kit akarsz eladni, öt percen belül jön az első üzi, hogy küldi érte az xy futárszolgálatot. Aztán sorban ugyanez még tízszer.
Ennek hála nincs is fent semmi. Régen tök jól lehetett olcsón vásárolni, pár km-en belül mindig találtam olyat, amit kerestem. Ma már nem, vagy 5-600 km távolságra. Esetleg drágábban, mint újonan, de az már egy másik átverés. 🙈
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!