Mit tehetek, ha hamis JBL Flip 5-öt kaptam az AliExpressen keresztül?
A hirdető oldalán eredetiként tüntették fel a terméket, és a képek is ezt sugallták. ("New Original JBL Flip 5 Bluetooth Speaker Subwoofer IPX7 Waterproof Outdoor Wireless Speakers Portable Stereo Bass Mini Speaker").
Megrendeltem, viszont már a kiszállítás közben levették a terméket az oldalról ("Sorry, the page you requested can not be found"), csak a vásárlási előzményeimben maradt meg. És ma kézhez kaptam a hamisítványt.
(Kb. olyat, amit ebben a videóban bemutatnak:
https://www.youtube.com/watch?v=rxlOPWVHhJw&t=341s )
Az AliExpress felületén elindítottam egy refund request-et, amiről annyit tudok, hogy várakozik az eladó válaszára. Nem tudom, milyen szabályok kötik az eladókat, de ha csak úgy következmények nélkül felszívódhatnak, akkor gondolom megtették.
Van bármi esélye, hogy viszontlátom a pénzemet? Milyen lépéseket tehetnék ennek érdekében?
Előre is köszönöm a választ.
Jó lenne látni a termék oldalát. Fogadok beleírták hogy nem azt árulják amit te gondoltál. Lehet hogy a legallján nagyon apró fehér betüvel, de benne volt. Innentől kezdve nem nagyon szólhatsz egy szót sem. Ha elolvastad volna a leírást rendesen, akkor tudtad volna mit veszel.
A saját kapzsiságod áldozata lettél.
Harmadáron eredeti cuccot feltételezni elég nagy marhaság. Figyelned kellett volna!
Próbáld visszaszerezni a pénzt - bár nem túl nagy összegről beszélünk, egyszerűbb hagyni. Ha a cucc amúgy működik, akkor meg használd. Vagy próbáld eladni.
Aztán legközelebb meg figyelj oda mit veszel meg.
#13
Elég tuskón szóltál, jobb lett volna, ha csendben maradsz. Ugyanúgy, ahogy azt feltételezed, hogy nem böngésztem át alaposan a termék oldalát, feltételezhetnéd annak ellenkezőjét is.
Valamint amikor bemész az Aldiba, és megveszed az akciós joghurtot vagy zsömlét, akkor nem azt gondolod, hogy mást raknak bele, mint a szokásos áruba, vagy hogy gyengébb a minőség. És nincs is úgy. Sokszor a márka népszerűsítéséért vannak akciók, Black Friday és hasonlók. Az élelmes ember sok pénzt meg tud spórólni a hétköznapokban, és ezt lehet kapzsiságnak nevezni, ha te így definiálod, de számomra távolról sem az.
Azért az aldit és az alit ne hasonlítsuk már össze!!
Az aldiban meg tudod nézni, fogni, szagolni a terméket és ha gondod van vele, akkor kb fél percen belül találsz egy ott dolgozót aki segít a problémádon.
Ezzel szemben te a világ másik feléről egy vadidegentől rendeltél valamit egy olyan oldalon amiről köztudott, hogy óvatosan kell kezelni az ott szereplő információkat.
Hülye voltál, beszívtad és mi vagyunk a hibásak? 😂
#16 Az analógiám rossz oldalát ragadtad meg, nem a termék kézbenfoghatóságára vonatkozott, hanem pusztán egy leárazás értelmére hoztam egy egyszerű, hétköznapi példát. Ha házhoz rendelném az akciós zsömlém egy megbízhatónak látszó üzletből, akkor a rendeléskor nem arra számítanék, hogy egy penészes szutykot hoznak ki. Itt az az érdekesebb kérdés, hogy mik azok a körülmények, amiknél már megadja a bizalmat az ember az eladónak. Hülye nem voltam, legfeljebb naiv, nem hibáztattam senkit, te is tuskón viselkedsz.
#14
Még a termék dobozán is az eredeti "JBL® by HARMAN" logó volt, amikor megkaptam. Mikor rendeltem, nem emlékszem, hogy a termék oldalán lett volna gyanús jele, hogy ez egy kamumárka. De sajnos ezt már nem tudom felülvizsgálni, és tanulságot levonni, mert törölték a terméket :/
#13
Ez volt az első, hogy hamis áruba botlottam, és abban igazad van, hogy ennél az árnál kettőzött figyelemmel kellett volna nekimennem, hogy egy cseppnyi bizonytalanságom se legyen utólag, hogy volt-e bármi furcsa/intő jel az oldalon.
Pedig lehet, hogy elkövettél egy hibát: olyan árut rendeltél, ami alatt nem nagyon volt vásárlói visszajelzés.
Aliexpressen állítólag ilyenekkel lehet ráfázni.
Nekem soha nem volt gondom, mindig megnézem a véleményeket.
Igaz, hogy vettem már olyat is, ahol nulla beírás volt, de ott szándékosan vállaltam a kockázatot, eladó dolgait is átnéztem, megbízható üzletnek tűnt, így nem is jártam rosszul.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!