Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Vettem egy vezeték nélküli...

Vettem egy vezeték nélküli fülhallgatót, ami kényelmetlen, ilyen esetben visszaveszik?

Figyelt kérdés

Sziasztok!


A media marktban vettem egy Sony wfc 500 típusú earbudsot, kb egy órával ezelőtt. Persze rögtön ki is próbáltam, de egyszerűen azt érzem, hogy nyomja a fülem és szinte fáj tőle.. már a fejem is. Rohadtul nem kényelmes, pedig direkt emiatt vásároltam ezt a fajtát: mindenki ömleng róla, hogy kényelmes viselet meg ergonomikus kialakítása van és tökéletesen illik a fülbe. Ezer teszt videót és kommentet olvastam róla. Egy másik, sokkalta olcsóbb és e között vacilláltam sokáig. Lehet hogy azzal jobban jártam volna… ráadásul a legkisebb gumiharangot tettem rá szóval nem ez a probléma. Azért is vettem ezt, mert nem száras típusút akartam, az ilyen kerek “budsok” jobban tetszenek. Ez előtt viszont egy száras JBL-em volt, ami konkrétan luxus kategória ehhez képest… nem éreztem hogy a fülemben van és a hangzás is tökéletes volt. Dobok, basszusok minden.. pedig nem vagyok hozzáértő és lány létemre egy tech guru sem. Na ennél a Sonynál a hangzás is szinte a semmi extra vonalat súrolja. Pedig teljesen úgy voltam vele, hogy egy Sony mégiscsak Sony és minőség. Mindegy, a lényeg hogy ilyen esetben mit lehet tenni? Hiszem használtam, kibontottam. Vissza lehet egyáltalán vinni, hogy adják vissza a pénzt vagy ez már rajtam marad?

Köszi mindenkinek



2022. okt. 11. 15:42
1 2
 11/15 A kérdező kommentje:
Olvasd el újra az utolsó sorokat
2022. okt. 11. 19:18
 12/15 puritan ***** válasza:

Én az Emag-ba vittem vissza kényelmetlenség miatt nyáron fejhallgatót, és szó nélkül visszavették. Igaz, az netes vásárlás volt.

Ha nem neten rendelted, akkor semilyen kényszer nincs a bolton, hogy visszavegyék. Az a 3 napos dolog arra vonatkozik, hogy ha hibás a termék, és három napon belül visszaviszed, akkor nem küldik szervízbe, hanem azon nyomban kicserélik egy ugyanolyan, de jó készülékre.


Én a helyedben visszacsomagolnám a cuccot amennyire csak lehetséges eredeti állapotára, visszamennék a boltba, és kedves hangnemben előadnám a problémámat. Esetleg felajánlanám, hogy vonják le belőle egy garnitúra fülgumi árát, vagy eszközöljenek valami minimális költségcsökkentést. Esetleg levásárlásba, vagy vásárlási utalványba is bele lehetne menni.


Ha mindez nem működik, priviben is tudnék javasolni valamit.

2022. okt. 11. 21:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 A kérdező kommentje:

Utolsó: köszönöm. Ami azt illeti, makulátlan még így is, hogy hallgattam az egyik gumival zenét.

Azt meg elmondhatom nekik és meg is nézhetik, hogy a többi harang sértetlen.

Csak az a baj, hogy annyira tetszik a design meg maga a fülhallgató, hogy nem is szívesen vinném vissza.. szerintem adok egy kis időt neki, hátha hozzászokok, mert nem olyan vészes a helyzet.

De nyugodtan leírhatod privátban azért a plusz ötletet, megköszönöm:))

2022. okt. 11. 22:07
 14/15 anonim ***** válasza:
máskor ilyesmit vegyél online, akkor vissza tudod vinni 14 napon belül, így viszont nem
2022. okt. 12. 21:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 anonim válasza:
látom ezt eddig senki nem írta le, hátha valakinek hasznos lesz: a fülhallgatókhoz a neten is oda van írva, hogy higiéniai termék (mint a bugyi) ezért nem veszik vissza
2024. jan. 5. 15:44
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!