Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Vodafone előfizető vagyok és...

Vodafone előfizető vagyok és a TV-n, amikor csatornákat szeretnék váltani, akkor minden egyes csatornánál azt írja ki, hogy: " A kívánt adatfolyamra való hangolás sikertelen". Ebben az esetben mit tudnék tenni?

Figyelt kérdés

2022. júl. 10. 18:41
 1/3 anonim ***** válasza:
68%
Ha lehet szolgáltatót váltasz
2022. júl. 10. 18:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
100%
Hangold újra a készüléket.
2022. júl. 10. 19:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
51%

Szerintem nem nekünk fizetsz, hogy ebben segítsünk :D


Amúgy meg túl kevés az infó! Mi írja ki? A TV? A set-top box?

2022. júl. 10. 20:37
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!