Vodafone előfizető vagyok és a TV-n, amikor csatornákat szeretnék váltani, akkor minden egyes csatornánál azt írja ki, hogy: " A kívánt adatfolyamra való hangolás sikertelen". Ebben az esetben mit tudnék tenni?
Figyelt kérdés
2022. júl. 10. 18:41
3/3 anonim válasza:
Szerintem nem nekünk fizetsz, hogy ebben segítsünk :D
Amúgy meg túl kevés az infó! Mi írja ki? A TV? A set-top box?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!