Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » A digi műholdas tv felmondása...

A digi műholdas tv felmondása utám mi a teendő a beltéri egységgel?

Figyelt kérdés

2022. jún. 15. 16:31
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
100%

"MILYEN ESZKÖZÖK MARADNAK A TULAJDONOMBAN, ÉS MIT KELL LEADNOM SZERZŐDÉSBONTÁS ESETÉN?

Minden esetben vissza kell adni a beltéri egységben található smart kártyát/kártyákat, valamint a beltéri egységet, amennyiben azt nem vásárolta meg (Bérléses konstrukcióban kötött szerződés esetén)."

2022. jún. 15. 16:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
0%
A tied, azt csinálsz vele amit akarsz. Beltéri nekem is évek óta hányódott a garázsban mire kidobtam, nem mondták, hogy kell nekik, ahogy a tányért se szedték le.
2022. jún. 15. 17:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
100%

"A tied, azt csinálsz vele amit akarsz."

Nem. A szolgáltatóé.


"12.5.4. Az Előfizető kötelezettségei az Egyedi Előfizetői Szerződés megszűnésekor, illetve megszüntetésekor


Az Egyedi Előfizetői Szerződés megszűnése, illetve megszüntetése esetén az Előfizető köteles a Szolgáltatóval szemben fennálló valamennyi díjtartozását maradéktalanul rendezni.

Az Előfizető ezen kívül köteles a Szolgáltató tulajdonában lévő és a hálózatról leválasztható kihelyezett távközlő berendezéseket és eszközöket (például: telefon adapter, set-top-box, kábelmodem, DIGI Smart CAM, stb.), illetve a számára a szolgáltatás igénybevételéhez átadott eszközöket rendeltetésszerű használatra alkalmas állapotban az Ügyfélszolgálaton visszaszolgáltatni a szerződés megszűnésétől számított 8 napon belül, ellenkező esetben a Szolgáltató kártérítési díjat számolhat fel az eszközök

értéke alapján. A Szolgáltató valamennyi Ügyfélszolgálatán köteles lehetővé tenni az Előfizető számára a Szolgáltató tulajdonát képező, az Előfizető részére átadott eszközök visszaszolgáltatását, melynek megtörténtéről a Szolgáltató köteles igazolást adni az Előfizető részére. Nem írható elő a visszaszolgáltatásra olyan eljárás, amely az Előfizető számára indokolatlan

költséget, aránytalan nehézséget jelentene."

Forrás: [link]

2022. jún. 15. 22:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
#3 Meg aki lepontozta a válaszom! A lemondást személyesen intéztem, és nem mondták, hogy vigyem a beltérit, meg szereljem le a tányért ;) , aminek felszerelésekor 20-ezer forint körüli összeget kellett fizetnem, tehát mondhatni a technikát meg kellett vennem, és jópár éve lemondtam, de soha nem reklamáltak, hogy hol a beltérijük?
2022. jún. 16. 08:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:

#4: "20-ezer forint körüli összeget kellett fizetnem, tehát mondhatni a technikát meg kellett vennem"

A kérdés az, hogy magát a készüléket külön vetted-e meg (szóval van róla számla, amin szerepel, hogy a beltéri egységet megvetted), vagy az csak a bekötési díj (és a 20000 Ft része a beltéri egység bérleti díja). Ha külön vetted meg, akkor a tied. Ha a bekötéskor hozták, akkor nagy valószínűséggel nem.

2022. jún. 16. 10:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
Ők hoztak mindent, és mint írtam nem kérték vissza. Lett volna lehetőség egy modernebb HD-s beltérire cserélni, mert ez évente behalt,( akkor jöttek és ingyen cserélték) annak már lett volna bérleti dija, ennek nem volt. De inkább visszamondtam, mert ha az eső legkisebb jele is feltűnt az égen már nem volt adás.
2022. jún. 16. 10:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:

"Ők hoztak mindent, és mint írtam nem kérték vissza."

Az akkor volt.

A jelenlegi ÁSZF szerint a saját berendezésüket vissza kellene szolgáltatni.

2022. jún. 16. 10:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
Lehet, de ennyi erővel akkor a tányért is vissza kellene szolgáltatni? Főleg ha a tulajdonos le se tudja szedni :)
2022. jún. 16. 10:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:

#8: Elvileg igen.

Ha a tulajdonos nem tudja leszedni, - és a szolgáltatónak nagyon kell - akkor majd a szolgáltató megy ki és leszedi (legalábbis mikrohullámú Internet-szolgáltatóknál ez volt a mód, a szerződés felbontásakor vagy az előfizető vitte be az eszközt, vagy a szerelő ment ki - bár ott az antennába van beépítve a modem).


Bár elnézve a trendeket a műholdas televíziós műsorszórás - az optikai hálózatok, a triple-play szolgáltatások elterjedésével és az Internetes tartalmaknak a televíziózást háttérbe szorításával - kevésbé éri meg a szolgáltatóknak.

2022. jún. 16. 11:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:

Ne veszekedjetek, nem tudhatjuk hogy a kérdező mit írt alá, milyen szerződése van. A kérdés nem a te szerződésedről szól 2-es, hanem a kérdező szerződéséről. Azt meg csak ő látja. Ha látja.

Amikor felmondod a szerződést akkor kérdezz rá kérdező.

Megjegyzem nálam is vissza kellett adni a cuccot, mert nem az enyém volt. Meg a Vidanetnél és a Tarr Kft-nél is vissza kellett adnom a lemondáskor. Egy szolgáltató volt ahol megvettem az antennát és a kártyát, az a mai napig nálam van. De erről van papír.

2022. jún. 16. 11:28
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!