A digi műholdas tv felmondása utám mi a teendő a beltéri egységgel?
"MILYEN ESZKÖZÖK MARADNAK A TULAJDONOMBAN, ÉS MIT KELL LEADNOM SZERZŐDÉSBONTÁS ESETÉN?
Minden esetben vissza kell adni a beltéri egységben található smart kártyát/kártyákat, valamint a beltéri egységet, amennyiben azt nem vásárolta meg (Bérléses konstrukcióban kötött szerződés esetén)."
"A tied, azt csinálsz vele amit akarsz."
Nem. A szolgáltatóé.
"12.5.4. Az Előfizető kötelezettségei az Egyedi Előfizetői Szerződés megszűnésekor, illetve megszüntetésekor
Az Egyedi Előfizetői Szerződés megszűnése, illetve megszüntetése esetén az Előfizető köteles a Szolgáltatóval szemben fennálló valamennyi díjtartozását maradéktalanul rendezni.
Az Előfizető ezen kívül köteles a Szolgáltató tulajdonában lévő és a hálózatról leválasztható kihelyezett távközlő berendezéseket és eszközöket (például: telefon adapter, set-top-box, kábelmodem, DIGI Smart CAM, stb.), illetve a számára a szolgáltatás igénybevételéhez átadott eszközöket rendeltetésszerű használatra alkalmas állapotban az Ügyfélszolgálaton visszaszolgáltatni a szerződés megszűnésétől számított 8 napon belül, ellenkező esetben a Szolgáltató kártérítési díjat számolhat fel az eszközök
értéke alapján. A Szolgáltató valamennyi Ügyfélszolgálatán köteles lehetővé tenni az Előfizető számára a Szolgáltató tulajdonát képező, az Előfizető részére átadott eszközök visszaszolgáltatását, melynek megtörténtéről a Szolgáltató köteles igazolást adni az Előfizető részére. Nem írható elő a visszaszolgáltatásra olyan eljárás, amely az Előfizető számára indokolatlan
költséget, aránytalan nehézséget jelentene."
Forrás: [link]
#4: "20-ezer forint körüli összeget kellett fizetnem, tehát mondhatni a technikát meg kellett vennem"
A kérdés az, hogy magát a készüléket külön vetted-e meg (szóval van róla számla, amin szerepel, hogy a beltéri egységet megvetted), vagy az csak a bekötési díj (és a 20000 Ft része a beltéri egység bérleti díja). Ha külön vetted meg, akkor a tied. Ha a bekötéskor hozták, akkor nagy valószínűséggel nem.
"Ők hoztak mindent, és mint írtam nem kérték vissza."
Az akkor volt.
A jelenlegi ÁSZF szerint a saját berendezésüket vissza kellene szolgáltatni.
#8: Elvileg igen.
Ha a tulajdonos nem tudja leszedni, - és a szolgáltatónak nagyon kell - akkor majd a szolgáltató megy ki és leszedi (legalábbis mikrohullámú Internet-szolgáltatóknál ez volt a mód, a szerződés felbontásakor vagy az előfizető vitte be az eszközt, vagy a szerelő ment ki - bár ott az antennába van beépítve a modem).
Bár elnézve a trendeket a műholdas televíziós műsorszórás - az optikai hálózatok, a triple-play szolgáltatások elterjedésével és az Internetes tartalmaknak a televíziózást háttérbe szorításával - kevésbé éri meg a szolgáltatóknak.
Ne veszekedjetek, nem tudhatjuk hogy a kérdező mit írt alá, milyen szerződése van. A kérdés nem a te szerződésedről szól 2-es, hanem a kérdező szerződéséről. Azt meg csak ő látja. Ha látja.
Amikor felmondod a szerződést akkor kérdezz rá kérdező.
Megjegyzem nálam is vissza kellett adni a cuccot, mert nem az enyém volt. Meg a Vidanetnél és a Tarr Kft-nél is vissza kellett adnom a lemondáskor. Egy szolgáltató volt ahol megvettem az antennát és a kártyát, az a mai napig nálam van. De erről van papír.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!