Előfizetéses tévét a szolgáltató küld szervizbe?
Figyelt kérdés
Van egy samsung okos tévém, részletre vettük a telekomnál. Sajnos történt egy kis baleset, leborult a tévé... ránézésre nincs baja, de a kép csíkos, szivárványos lett.
Azt tudom, hogy erre semmilyen garancia nem vonatkozik, de ugye a telekomon keresztül van véve és fizetve. Őket kell keresni, és ők küldik a szervizbe, mint a telefonoknál is pl? Vagy nekem kell felkutatnom egy samsung szervizt?
Van valakinek tapasztalata? Néztem a telekom honlapját, de ott csak a jótállást stb. találtam meg egyelőre, ami erre ugye nem jó.
2022. márc. 18. 16:44
1/2 anonim válasza:
Mit ír a szerződés. A telekom csak egy szolgáltató/értékesítő, a garancia feltételek az adásvételi szerződésben vannak. Ott megtalálod, hogy mit kell tenned, ha a garanciát érvényesíteni akarod, vagy szervizeltetni szeretnéd a terméket.
2/2 anonim válasza:
Mivel ugrott a garancia, mindegy, hogy te viszed el egy márkaszervízbe vagy esetleg ők küldik tovább, de magad megspórolsz 1-2 hetet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!