Egy hónapja vettem egy fejhallgatót. Egyik alkalommal vettem le a fejemről és hallottam egy reccsenést. Elrepedt, később eltört. Visszavittem.Eladó: "Sajnos, törésre nem vonatkozik a garancia".Ez tényleg így van?
Abban tudok segíteni, ha írsz ki keretet, meg hogy mik vannak stb.
Általában Oneodio fejhallgatók jók szoktak lenni, 20 ezerig kb. csak azok javasoltak, aztán HyperX Cloud(valamelyik), MH751-MH72.
Majd M40X, DT770 Pro, SRH840A és Sony MDR 1AM2, keret szerint alulról felfele.
"Ezek szerint muszáj lesz nekik."
Kissé sarkosítva a sorrend:
1-A vállalkozásnak törekedni kell a 15 napon belüli javításra.
2-Ha nem megy 15 napon belül, akkor nem.
3-Ha visszakapod javítva és ismét meghibásodik, ugrás az 1 lépésre.
4-Ha még mindig ugyanaz a probléma, és már volt 3x javítva, cserélhetik ha elfogadod.
5-Ha nem fogadod el a cserét vagy a 3x sikertelenül javított cuccot, elállhatsz a vásárlástól (akkor is ha nem online vásárlásról van szó), vagy kérhetsz árleszállítást.
6-Ha számodra megfelelő eredmény született, akkor örülés.
7-Minden más esetben reklamáció.
Ezen túlmenően minden esetben ha problémád jelzed a válalkozás felé, tedd írásban. A szó elszáll ... Lehet email, lehet vásárlók könyve. Ha nem akarják odaadni, az gáz, ugyanis a vásárlók könyvébe vásárlás során nem rendezett probléma esetén jogosult vagy bejegyzést tenni.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!