Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Egy hónapja vettem egy fejhall...

Egy hónapja vettem egy fejhallgatót. Egyik alkalommal vettem le a fejemről és hallottam egy reccsenést. Elrepedt, később eltört. Visszavittem.Eladó: "Sajnos, törésre nem vonatkozik a garancia".Ez tényleg így van?

Figyelt kérdés
A papírra az volt írva: "rendeltetés szerű használat mellett kicserélik."

2022. márc. 10. 09:09
1 2
 11/16 A kérdező kommentje:
Az a vicc, hogy még csak nem a pénzt kértem vissza, hanem szerettem volna egy másik fajtát választani, olyat,ami remélhetőleg nem törik el egy hónapon belül.
2022. márc. 10. 10:57
 12/16 anonim ***** válasza:

Abban tudok segíteni, ha írsz ki keretet, meg hogy mik vannak stb.

Általában Oneodio fejhallgatók jók szoktak lenni, 20 ezerig kb. csak azok javasoltak, aztán HyperX Cloud(valamelyik), MH751-MH72.

Majd M40X, DT770 Pro, SRH840A és Sony MDR 1AM2, keret szerint alulról felfele.

2022. márc. 10. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/16 A kérdező kommentje:
Köszönöm mindenkinek a választ! Már kinéztem egyet, a kérdés, hogy hagyják-e majd, hogy kicseréljem arra vagy visszaadják-e majd a pénzt? Ezek szerint muszáj lesz nekik.
2022. márc. 10. 11:53
 14/16 anonim ***** válasza:
79%

"Ezek szerint muszáj lesz nekik."

Kissé sarkosítva a sorrend:

1-A vállalkozásnak törekedni kell a 15 napon belüli javításra.

2-Ha nem megy 15 napon belül, akkor nem.

3-Ha visszakapod javítva és ismét meghibásodik, ugrás az 1 lépésre.

4-Ha még mindig ugyanaz a probléma, és már volt 3x javítva, cserélhetik ha elfogadod.

5-Ha nem fogadod el a cserét vagy a 3x sikertelenül javított cuccot, elállhatsz a vásárlástól (akkor is ha nem online vásárlásról van szó), vagy kérhetsz árleszállítást.

6-Ha számodra megfelelő eredmény született, akkor örülés.

7-Minden más esetben reklamáció.

Ezen túlmenően minden esetben ha problémád jelzed a válalkozás felé, tedd írásban. A szó elszáll ... Lehet email, lehet vásárlók könyve. Ha nem akarják odaadni, az gáz, ugyanis a vásárlók könyvébe vásárlás során nem rendezett probléma esetén jogosult vagy bejegyzést tenni.

2022. márc. 10. 12:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/16 A kérdező kommentje:
A válaszokból indultam ki, ha fogyasztóvédelmi szakértő lennék valószínűleg nem itt kérdezgetnék.:) Azért köszönöm neked is a választ.
2022. márc. 10. 13:09
 16/16 anonim ***** válasza:
Békéltető testület.
2022. márc. 10. 15:52
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!