Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Egy hónapja vettem egy fejhall...

Egy hónapja vettem egy fejhallgatót. Egyik alkalommal vettem le a fejemről és hallottam egy reccsenést. Elrepedt, később eltört. Visszavittem.Eladó: "Sajnos, törésre nem vonatkozik a garancia".Ez tényleg így van?

Figyelt kérdés
A papírra az volt írva: "rendeltetés szerű használat mellett kicserélik."

2022. márc. 10. 09:09
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
63%
Nem, nem volt igaza az eladónak, anyaghiba is lehet gyárilag. Már ha úgy van ahogy mondtad, és nem ráléptél igazából, de arra úgyis rájönnének a törés jellegéből.
2022. márc. 10. 09:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim ***** válasza:
78%
Meg kell mondani az eladónak, hogy neked més a véleményed, de ha nem tudtok dűlőre jutni, akkor megkérheted a fogyasztóvédelmet is, hogy tegyen rendet. Álltalában az ilyen kijelentések után készségesebbek szoktak lenni, de ha mégsem, akkor tényleg érdemes bevonni.
2022. márc. 10. 09:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 A kérdező kommentje:
Nem léptem rá. Egyszerűen a levételtől elrepedt. Szerintem is rossz minőségű volt a műanyag.
2022. márc. 10. 09:33
 4/16 anonim ***** válasza:
83%
Akkor meg érvényesnek kell lenni a garanciának. Hisz gyári hiba.
2022. márc. 10. 09:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 anonim ***** válasza:

Még a 60 ezres SRH940 is törik, mert készült belőle rossz konstrukció.

Hogyne élne, sajna vannak tervezési hibák, amik miatt elhasználódnak normál felhasználás mellett is, ez esetben pedig kötelesek kicserélni.

2022. márc. 10. 09:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 A kérdező kommentje:
Visszaküldték javításra. Azt mondta lehet, hogy nem fognak vele semmit csinálni. Mit mondjak neki, ha visszadja a kezembe törötten és elköszön?
2022. márc. 10. 09:43
 7/16 anonim ***** válasza:
88%

Ha nem javítható kicserélik, legalábbis úgy tiszta.

Törötten nem fogják visszaadni, de ez persze függ attól is hogy ki garanciáztat.

2022. márc. 10. 09:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 anonim ***** válasza:
Ha a gyártó szerint nem garanciális hiba, akkor majd a bolt felügyeleti szervéhez fordulsz. Ki kell legyen írva, de meg is kérdezhezed. Beírhatsz a vásárlók könyvébe is, hogy ott is nyoma legyen. De szerintem csak el akart tántorítani az eladó.
2022. márc. 10. 10:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 A kérdező kommentje:
A másik dolog, mondtam neki, hogy nekem ilyen nem kell mégegyszer, inkább levásárolnám az árát, választanék egy másikat. Válasz: "Sajnos, olyat sem lehet." Ez is így van?
2022. márc. 10. 10:22
 10/16 anonim válasza:
67%
Nem, ez se így van. Nyilván szeretnék, ha náluk maradna a pénzed, de ennek ellenére vissza kell adniuk. Határozottan mondd, hogy a pénzt szeretnéd, kérheted a boltvezető bevonását is. Esteleg érdemes rákérdezni a fogyasztóvédelemnél, hogy ennek kapcsán milyen jogszabályra hivatkozhatsz, ha nagyon ellenkeznek.
2022. márc. 10. 10:35
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!