A mult héten vasároltam dvd lejátszot és nem mükődik. Milyen jogaim vannnak mit tehetek, igényelhetek-e pénz vissza fizetést?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Ugy tudom, hogy 8 napon belul (talan munkanapon, de ebben nem vagyok biztos) minden esetben van penzvisszafizetesi lehetoseg.
De, ha betudsz most menni a Fogyasztovedelemhez, akkor pontosan megmondjak neked, hogy mik a jogaid, valamint megmondjak, hogy mit kell az uzletben mondanod.
Ha nem tudsz bemenni a Fogyasztovedelemhez, akkor hivd fel oket telefonon, es ugyis elfogjak mondani neked, hogy mit csinalj!
Fontos, hogy legyel tisztaba a jogaiddal. En is voltam mar naluk, es egy pillanat alatt megmondtak, hogy mit tehetek (konyhaszekrennyel volt problemam, uj volt).
Es dolgoztam reklamacios osztalyon is, es aki nem volt tisztaba a jogaival, nem volt eroszakos, azt biznony a ceg, ahol beosztott voltam, szepen atverte, egy cserevel, vagy meg azzal sem!
Egy nap is szamit, ugyhogy minel elobb, ma intezd el!!!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Szerintem nem kell ennyire előre szaladni: elsőben is olyan jogaid vannak,mint ami garanciát kaptál rá? kaptál?
második körben: igazolni tudod egyáltalán? legalább blokkod van?
harmadik: én tutira visszavinném az üzletbe és normális hangnemben előadnám a történetet-mielőtt indul a feljelentgetősdi...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A 12:04 pontosan leírta az érvényes jogszabályt, nem tudom miért kellett lepontozni??!!
Csak internetes kereskedelem esetén van a 8 napos kérdezés nélküli pénzvisszafizetés bontatlan termék esetében.
Üzletben vásárolt termékre 1 év kötelező garancia van, és 3 munkanapos cere, vagy pénzfisszafizetési. vagyis ha nem tudnak ugyanolyan másik működő terméket adni, akkor élhetsz a pénzfisszavizetési jogoddal. De 3 munkanapon túl csak szerviz ..sajnos
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!