Rendeltünk egy LG nanocell tévét az Emagról. 14én érkezett meg. Tegnap lett átadva, ki is derült, hogy van egy zöld csík a képernyőn. Ilyenkor lehet még élni az elállási joggal?
Figyelt kérdés
2021. dec. 25. 04:19
11/14 anonim válasza:
Nem is értem a problémát. Beszéltél a kereskedővel? Egyértelműen hibás a képernyő. Az emlegetett pixelhiba (amire valóban nem szokott feltétlenül garancia lenni) az egy meghatározott számú és helyü pixel hibájára vonatkozik, ilyenkor valóban nem szoktak készüléket javítani vagy cserélni. Az ha egy csíkban nem működnek a pixelek, nem ebbe a kategóriába esik. Szimplán hibás a termék, garanciális ügyintézés fog következni. De ugyan úgy élhetsz az elállási joggal, mert 14 napon belül vagy és a termék sértetlen. Én is álltam már el hibás, de sértetlen terméktől, miután megkaptam és rossz volt és nem akartam a garival szórakozni. Szimplán visszavittem, pénzt visszakap és csókolom.
12/14 A kérdező kommentje:
Sajnos nem tudok a kereskedővel kommunikálni, ma nem működik a telefonos ügyfélszolgálat.
2021. dec. 25. 11:58
13/14 anonim válasza:
Akkor írj emailt. De még egyszer mondom, felesleges ezen rugózni, mert úgyis egyértelműen hibás a termék, tehát gariban cserélni fogják.
14/14 anonim válasza:
Karácsonykor nyilván nem dolgoznak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!