Digi adást néznék.Több csatornán a kép mozaikos. Néha
jó néha meg torz. Van ötlet mit tegyek.? A telefonos hiba
bejelentőjük elérhetetlen.
Figyelt kérdés
2021. okt. 13. 20:54
1/7 anonim válasza:
Én ilyenkor felmegyek a Digi facebookjára, meg a lakhelyem facebook csoportjába hogy megnézzem, mások is írnak-e ilyen problémáról. Ha igen, akkor megnyugszom hogy nem nálam van a hiba és tudom hogy már jó sokan szóltak nekik és rajta vannak az ügyön. Ha senki nem ír erről, akkor a kábeleket ellenőrzöm, volt már olyan hogy nálam volt a hiba, csak meg kellett piszkálni egy kicsit.
Ha egyik sem jön be, akkor felhívom őket, de ha nem elérhetőek akkor végső esetben bemennék személyesen jelezni a hibát.
Olyan is volt már hogy a lépcsőházi elosztóban szállt el valami. Kijöttek, egyik lakásba sem mentek be, csak ott matattak a lépcsőházi dobozban és jó lett.
2021. okt. 13. 21:07
Hasznos számodra ez a válasz?
2/7 anonim válasza:
Én mindig emailben jelentem be a hibát. Ha olyan jellegű akkor kijönnek de van mikor leírják mit kell csinálni. Van hogy csak jelet küldenek. Telefonon lehetetlen felhívni őket. Az emailre válaszolnak vagy hiv a szerelő. De ugye idő. Rendesen be vannak dugva a kábelek? Szerintem nekünk volt amikor kicsúszóban volt az egységből és nem volt jó.
2021. okt. 13. 21:09
Hasznos számodra ez a válasz?
3/7 anonim válasza:
A jelszintet nézd meg. Az optikai jelből RF jellé alakító kütyü baromi erős jelet ad ki magából, mert arra van tervezve, hogy több 10 méter koax kábelen, osztásokon kell átmennie. Ha a kütyütől pár méter koax megy egy tévébe, akkor minden bizonnyal túl erős a jel. Ezt úgy tudod megállapítani, hogy a tévén a jelszintet megnézed a problémás csatornán. Ha a jelerősség 100%, de a jelminőség nem, akkor ez a helyzet. Egy csillapító behelyezése megoldja a problémát. Ha viszont túl hosszú a koax, nagyon sok az osztás, toldás, a jel gyenge lehet. Ebben az esetben a jelerősség és a jelminőség is alacsony. Ilyenkor erősítőt kell betenned, lehetőleg a tévé előtti osztáshoz, toldáshoz, mert ott még jó a jelszint és azt tudja erősíteni, a gyenge jellel a zajt is erősíted, ami nem fog segíteni.
2021. okt. 13. 21:40
Hasznos számodra ez a válasz?
4/7 anonim válasza:
Egyébként én 2x hívtam őket, mindkét esetben kb 5 perc zene után felvették a telefont. Digis vezetékes telefonról és Digimobilról ingyenes.
2021. okt. 13. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?
5/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm a gyors válaszokat! A jelenség az,hogy hozzá sem érek semmihez (csatlakozó,vezetékek) egyik nap jó két nap nem. Pár csatorna szép a többi nézhetetlen.Ezért nem tudok rájönni mi a baj. (Meg nem is nagyon értek efféle kütyükhöz).
2021. okt. 13. 21:43
6/7 anonim válasza:
Egyértelműen jelszint probléma, ha pár csatornán kívül hol jó hol nem.
2021. okt. 13. 21:54
Hasznos számodra ez a válasz?
7/7 anonim válasza:
4
Nagyon szerencsés vagy hogy gyorsan felvették. Régebben próbálkoztam és 20 perceket vártam és semmi. Ezért azóta csak emailben jelentem be.
Kérdező te mindenképp jelentsd be így vagy úgy a hibát. Majd kijönnek aztán kicserélik amit kell, az ő egységük, megjavítják.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!