Vettem egy Philips tv-t érvényes a 3 napos cseregarancia?
Vettem egy smart led tv-t és használtam tegnap majd a jobb alsó sarkától kiindulva egy pár óra után vízszintesen villódzani kezdett, mintha a háttérvilágítása egy csíkban pislogna.
Visszavittem ma és most hívtak, hogy ment a tv egész nap és nincs vele probléma, jegyzőkönyvet vettünk fel a hibáról.
Holnap megyek a tv-ért, de így hogy náluk nem jelentkezett a hiba, ki tudom cseréltetni? Törvényileg van erre jogom a 3 napos cseregarancia alatt?
Ha itthon videóra veszem a hibát, az segíthet?
Mindent meghallgatok, köszönöm előre is.
Köszönöm! Ha jegyzőkönyv lett véve az meghosszabbítja a 3 napos cseregaranciát? Ha videóra veszem de kifutok a 3 napból a jegyzőkönyv segíthet behajtani a cserét, hogy a hiba jelen volt az elejétől?
Azt mondták, nekik videóra kell venni/ lefotózni és ezt továbbítani a Philips felé... igazat mondtak?
Bocsánat a sok kérdésért, még nem jártam így soha ezelőtt.
Szerintem a szervizben lévő idővel meghosszabbodik, mindenképp vedd videóra, kapcsolgasd ki-be, kicsit mozgasd a TV-ét, ismétlődik-e?
Az is lehet, hogy megigazították, kis hiba volt, csak nem akarják az orrodra kötni...
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!