Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Mit tegyek? Átálltunk digitáli...

Mit tegyek? Átálltunk digitális tv-re (Vodafone) , a box smartkártya hiba/korlátozás-t ír ki és nem csatlakozik a hálózathoz. Össze van kötve a netes box-al is és úgy se jó. Az analóg tv működik jól. Mi a teendő, hogy az analóg mellett a digitális is

Figyelt kérdés
működjön? Nincs is smartkártya se a boxban se a tv-men.

2021. szept. 3. 08:11
1 2
 11/14 A kérdező kommentje:
de az analóg legalább megy és menni is fog
2021. szept. 3. 08:53
 12/14 anonim ***** válasza:

persze hogy megy az analóg, az akkor is menne ha bedugnád simán a kábelt a tv-be


mindenképp be kell telefonálnod, ha szeretnél digitális adást nézni

2021. szept. 3. 09:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 A kérdező kommentje:
A felhívás is tanács, de hátha van más tanács is :) praktika. Mondjuk hátha vki megtapasztalta ugyanezt és leírja tapasztalatait :)
2021. szept. 3. 09:31
 14/14 anonim ***** válasza:
Nyomd meg a vissza/back gombot a távirányítón amíg el nem tünnek ezek a SMARTKÁRTYA írások és , ha utána sem jók a fizetős csatornák (pl. 42-es) akkor vedd ki a kártyát a boxból és törölgesd meg aztán a chip felfelé nézzen úgy rakd vissza, ha nem javul akkor áramtalanítás és, ha utána sem akkor hívni kéne az ügyfélszolgálatot vagy az üzletbe bemenni
2021. szept. 26. 14:12
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!